Özel bölüm

1.9K 70 14
                                    

Ölüm çiçeğinin hisleri.

Lavin gözlerini kapadıktan üç yıl sonra;

Kim derdi eşyalarına dokunup onu hissetmeye çalışacak? O bile Tahmin etmezdi. Üzülmüştü. Hissetmişti. kalbî kırılan küçük kız hayal dünyasındaydı.
Kim bilir neler çiziyordu kendine.
Mutlu bir aile, sağlıklı bir yaşam, hanzarı düşünmek. Doya doya hemde. Acıyan bir kalp yok bu sefer ama. İlk defa üzüldüğünü hissetmişti. Nasıl da saklamıştı hislerini minik bedenine.
Nasılsa küçük bedeninde taşımıştı o acıları.

Düşüncelerinden sıyrılıp havlayan sütlüye baktı. Tebessüm edip yanına gitti. Başını okşayıp ağızındaki topu ağaçların arasına attı. Sütlü topun peşine giderken o odun kırmaya devam etti. 3 yıldır dağ evinde yaşıyordu. Aylinin kafasını dağıtmak için gittiği barda karşılaşmışlardı. Aylini ağlayarak içki içerken görünce kaşlarını çatsada umursamdan viskisini içmeye devam etmişti lâkin Aylin onu fark etmiş ve ağlayarak yanına gidip sarılmış neler olduğunu hıçkırıklarla anlatmıştı.
Hanzar açık açık bir şok yaşasada inanmak istememişti. Üzüldüğünü hissetmişti. Aylinle konuştukdan iki gün sonra eve gidip sütlüyü almıştı. Şimdi sütlüyle üç yıldır bu dağ evinde yaşıyordu. Siyah köpeğe sütlü diyecek kadar tuhaftı ama temizdi. Her sütlü diyişinde aklına geliyor üzülüyordu.

Büşranın tedavisi 7 ay sürmüş 7 ayın sonunda yollarını ayırmışlardı. Emre.. emre hala hastanede yatsada haftada bir görevliler tarafından mezarlığa gidiyor toprak altında yatan alyayı ziyaret ediyorlardı. Burak sonunda gün yüzüne çıkmıştı lâkin eski neşesi yoktu. Hiç kimsede neşe yoktu. Herkes yaşayan bir ölüye dönmüştü. can Manisaya taşınmış hayatına orda devam ediyordu. Melih cemreyle nişanlanmış ilişkileri hâlâ düzenliydi. Haraç yoktu hayatlarında artık. Hepsi birer birer dökülmüş huzur dolu hayat arıyorlardı.

Yıllar önce kavgaların, kahkahaların,korkakların eksik olmadığı okulda İncil top oynuyordu. Miray ve aylinin kavga ettiği, fundanın burağı öptüğü, alyanın emreyle karşılaştığı ve
Lavinin sessizce su alıp çıktığı kantin şimdi sessizdi. Fazla sessiz.

Funda burağın baş sağlığı için aradığında öğrenmişti arkadaşının hayata veda ettiğini. Nerden bilecekti ki? Herkes acısını yaşarken kimse fundanın da haberi var mı diye düşünmüyordu.
Kendini öldürmek istemişti açık açık.
En yakın iki arkadaşı hayata gözlerini yummuştu. Şaka gibi ama hayatı mahvolmuştu. kaybolmuştu.
Zaten odasına kapanan kız kimseyle konuşmayacak kadar kötüye gidiyordu.

---

Sütlüyü ve odunları içeri alan Hanzar ceketini alıp evden çıktı. Arabasına doğru yürüdü ve içine girdi. Arabasını ormanlık yoldan çıkarıp ana yola girdi.

İki sigarayla geçen yol hanzarın mezarlığa bakıp arabadan inmesiyle bitti. Annesinin mezarını uzaktan görüp hüzünlü bir tebessümle yanına doğru yürüdü. Mezarın yanına geldiğinde pantolonunun sardığı bacaklarını ağır ağır toprağa indirdi. Ellerini annesinin toprağına daldırıp sanki hissedicekmiş gibi gözlerini kapatıp toprağı sevmeye başladı. Nemlenen gözleriyle annesinin adının yazdığı mermere bakıp konuştu.

"Ben çok mu bencilim anne? Çok mu kötüyüm. Ben bilmiyorum ki Sadece yalnız kalmak istemiştim. Ama pişmanım yemin ediyorum ilk defa pişmanım. Sanki benim yüzümden ölmüş gibi pişmanım. Senden sonra ilk defa üzüldüğümü hissettim. şimdi gerçekten yalnız kaldım anne. Etrafımda ki insanlar ya öldü ya uzaklaştı. Buda bana hissettirdi. Hüznü acıyı çaresizliği. Senden sonra ilk kez birini özledim anne. İlk kez birini daha görmek, dokunmak istedim. Nasıl özlemiş kalbim böyle atmayı. Oysa yerini bile unutmuştum. Ben kayboldu sanmıştım meğer ondaymış. Şimdi kurduğu hayal dünyasında elinde kalbimle oynuyor.
o kırgınlıklarıyla öldü. içindeki acı kaplasada minik bedenini belli etmedi kimseye. Ama ben anladım ilk kez o dağ evinde onun acıyan kalbine şahit oldum.
Nasıl kötüydü. Bir hızlanıyor sanki her an patlıyacak. Bir yavaşlıyor sanki  her an duracak. Kalbinin durucağını bilsem şimdi sarılmak isterdim ona. Anlaşılan sonsuza kadar neler hissettirdiğimi merak edicem. Kalbi acısada bana karşılık verir miydi? Belki de artık benim yüzümden kalbî acısın istemezdi.
Acıyan kalbine rağmen baksana nasıl da hale sessiz sessiz yatıyor." Kafasını çevirip annesinin yanındaki Lavinin mezarına baktı. Nasıl da sessiz sessiz yatmaya devam ediyordu.

İlk ve son özel bölümdü ♥️

HANZAR İLE LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin