•1

10 0 0
                                    

-Jimin

Bir taş attım pencereye tık dedi omması çıktı~

Gözlerimi alan telefondan bir yandan alarmı kapatmaya çalışırken bir yandan da üst üste gelen mesajları yollayan kişiye saydırıyordum.

Bildirimi açtığımda şaşırmamıştım tabii ki sabah kuşu Jungkook yollamıştı.

SAKIN AÇMA!!!

Jimin hyung bugün gezi var biliyorsun değil miiii 😆😆

Hem de hayallerini kurduğum üniversiteye🙏

Lütfen geç kalma 😭

Uyan

Uyan

Uyan

JİMİN 😡

Mochimchim

EBEN

NE VAR LAN SABAHIN KÖRÜNDE


SAKIN AÇMA!!!

Heeheh gezi

Ben tüm hazırlıkları yaptım

Çooook heyecanlıyım😆

Hızlı ol 😘

Mochimchim

Tanrım bana sabır şu
çocuğa da akıl fikir ver

Aslında geziler derslerden kaçmak için çok iyi oluyordu ama gideceğimiz üniversitede aşırı sıkılacağımdan emindim. Sadece sınıfta kalıp uyumak istiyordum.

Jungkook ise gideceğimiz üniversite hakkında çok heyecanlıydı. Onunla lisenin ilk haftası tanışmıştık. Prova odasına dans etmek için girdiğimde siyah saçlı, uzun boylu ve kasları olan havalı bir çocuğu ağlarken bulmuştum.

Kim tahmin edebilirdi ki sigarası yerine test kitabı bittiği için ağladığını...

Görüntüsünün aksine içinde tam anlamıyla masum bir melek yatıyordu. Kaslarını hiç arkadaşı olmadığından ilgi çekmek için yaptığını ama nazik ve kırılgan davranışları yüzünden sürekli dışlandığını söylediğinde içim parçalanmıştı. Kendime onu tek bırakmamak ve sonsuza kadar abilik yapmak adına yemin etmiştim.

Ben göz önünde olmaya alışkındım. Her sınıftan birkaç arkadaşım vardı arada bir uzaklaşıp kafamı dağıtmak için prova odasına giderdim. Geleceğim hakkında bir planım yoktu ama güzel sanatlar üzerinden bir meslek edineceğime emindim. Anı yaşamayı severdim, içimden nasıl gelirse öyle davranmak beni özgür hissettiriyordu.

İçinde sadece bir tane defter ve yarısı bitmiş su şişesi bulunan çantamı fırlattığım köşeden alıp hızla evden çıkmıştım.Kapıyı nasıl kapattığımı hatırlamıyorum bile...

Servise yetişmek için arabaların üstünden atlamaya karar verdim. (Çok riskli oldu) Ama son anda muhteşem bacaklarımla servisçiyi etkilemiş olacaktım ki durdu.

Okula vardığımda her gün sorduğum soruyu sordum kendime

~İbrahim Tatlıses nasıl ölmedi?

Ananı KARANİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin