__________________________FOR ENGLISH FORM ♡
__________________________Welcome to my graphics editor which I made just for you! I hope you will ever order from me! By the way, I have a complete news below, English rules so people from other countries can also order!
RULES
«- So every person on the mail finds my envelope graphic, immediately goes to the wattpad and mentions the credit of My Name in the story description!
«- If you do not like something about my work, write what you do not like in the specified chapter of your order and I will edit the thing!
«- If you need cover as soon as possible, write it to me and I will try to meet your time!
«- If the order is not written well, I do not take it as an order!
«- if the author does not want the cover, the book Premades will be published where you can order this premade!
«- Sometimes it may happen that I do not follow your idea and that I do something different!
ORDER
1. Title
2. Your name
3. Quote, other accessories, others
4. Characters
5. Background
6. What the story is about
7. Whether you read the entire chapterThank you for your order! ✿
__________________________
♡ CZECH FORM ♡
__________________________Vítejte v mém grafickém editoru který jsem vyrobil jen a jen pro vás! Doufám že si u mě někdy objednáte! Mimochodem, dole mám úplnou novinku, anglické pravidla takže už si mohou objednávat i lidé z jiných zemí!
PRAVIDLA
«- Každý člověk tedy na mailu najde mou grafikou obálku, ihned přejde na wattpad a do popisu příběhu zmíní credit Mého jména!
«- Jestliže se vám něco na mojí práci nebude líbit, do určené kapitoly vaší objednávky napište co se vám nelíbí a já danou věc upravím!
«- Jestliže cover potřebujete co nejdřív, napište mi to do objednávky a Já se budu snažit vyhovět vašemu času!
«- Jestliže objednávka nebude sepsaná dobře, neberu ji jako objednávku!
«- jestliže daný autor nebude obálku chtít, vyjde kniha Premades kde si budete moct objednat toto premade!
«- Někdy se může stát že nedodržím vaší představu a že udělám něco jinou cestou!
OBJEDNÁVKA
1. Název
2. Vaše jméno
3. Citát, jiné doplňky, ostatní
4. Postavy
5. Pozadí
6. O čem příběh je
7. Zda jste četli celou kapitoluDěkuji za objednávky! ✿