11. Bölüm

1K 80 44
                                    

“Hadi ufaklık uyan artık! Bütün gece görev gereği gittiğim bir toplantıda seni düşünüp durdum. Sense hala ölü gibi yatıyorsun, daha kendimiz için özel bir eğlence yapmış bile sayılmayız.” Kris odasındaki su yatağında yatan bedenin yanına yaklaştı. Dans eder gibi sırtın her kısmını dolaştı kemikli parmakları. Kendini yavaşça yatağın üzerine bırakıp hareketsiz duran adamı taciz etmeye devam etti. “Yaramaz konuğumuz geri dönmeden biraz eğlenelim.” Sarışın, belinden aşağısı kırmızı saten kumaş tarafından kapatılan çocuğun üzerindekini havaya fırlatıp bedeni gözler önüne serdi. Gözleri bu ziyafeti her anlamıyla görebilmek için yer yer kısılıp büyürken yüzüne galip bir gülümseme yayıldı. Parmaklarını şıklatıp odasının devasa tavanından yardımcısının inmesini sağladı.

“Diana eğlenmek istiyorum, nasıl yardımcı olabilirsin?” Kris gözlerinin önündeki bedenin üzerindeki kızarmış ve morarmış aşk ısırıklarına bakıp dudak büzdü. Vücudunun alt kısmı tamamen renklenmişken üst kısmı olabildiğince korunmuş görünüyordu.

Yukarıdan aşağıya süzülen askeri yeşil cihaz parlak bir ışıkla etrafı aydınlatıp renk değiştirdi. Alev kırmızı bir ışıkla kendi rengini etrafa yansıtan Diana oldukça komuta eder bir sesle sahibini selamladı. “Hoş geldiniz Efendi Kris. İsterseniz önce oyuncağı temizleyip ardından yetmiş altı numaralı oyununa göre hazırlayabilirim. Ancak oyuncağın hali hazırdaki görüntüsü en fazla on beş numaralı oyun için enerjisi kaldığını gösteriyor efendim.”

Kris başıyla onayladı yardımcısını ancak ne elleri yorgun bedenden ayrılabilmiş ne de gözleri yaptığı ziyafete bir son verebilmişti. “Ona neden ilaç vermediğini açıklamak ister misin? Ben dönene kadar çoktan iyileşmiş ve her oyuna hazır hale gelmiş olurdu. Aaah! Bu basit detayları gözden kaçırmayacak kadar akıllısın sen Diana, sorun ne?”

Diana yatağın kenarında ayak ayaküstüne atmış şekilde manzaranın tadını çıkaran sahibine bir kadeh kırmızı şarap getiren kadının uzaklaşması ardından konuştu. Fona hafif bir müzik yerleştirip efendisinin keyfini yerine getirmeye çalıştı. “Efendi Kris, konuğunuz hala gözlerini açamadığı için hapı içmesini sağlayamadım. İğne ile vücuduna zerk etmeyi düşündüm. Neyse ki önce gerekli testlerden geçirmiştim ve oyuncağın alerjisi olduğunu öğrendim. Yani öncelikle uyanmasını beklemek zorundasınız efendim.”

Kris ayağa kalkarken odayı dolduran bir kahkaha savurdu. “Bu odaya girene kadar bu haberi vermiş olsaydın mantığımla düşünüp kararımı öyle verebilirdim, biliyorsun Diana artık çok geç. Onu on beşinci oyun için hazırla. Kendine gelip uyanması için temizlerken soğuk su kullandığından ve Luhan denen o yaramazın bütün kalıntılarından kurtulduğuna emin ol!”

♂☺♂☻♂☺♂☻♂☺♂☻♂☺♂☻♂☺♂☻♂☺♂☻♂☺♂☻♂☺♂☻♂☺♂☻

“Benim küçük oyun arkadaşımda gözlerini açabildi sonunda. Gördüğün gibi Sehun bizim halletmemiz gereken kendi sorunlarımız var artık rahat bıraksan da özlediğim deliğin dolu olduğundan emin olsam diyorum.”

Sehun, elindeki kadehi bırakıp yatakta toparlanmaya çalışan çocuğun yanına giden Heechul’e baktı. Çoktan varlığını unutmuş yara bere içerisindeki çocuğun yaralarını inceliyordu. Ardından açılan kapıya çevirdi bakışlarını. Genç bir görevli elindeki büyükçe bir kutuyla içeriye girip eğilerek selamladı odadakileri. Ardından süzülerek yatağa yaklaştı. Heechul uzaklaşarak adama müsaade etse de göz ucuyla yaptığı her işlemi kontrol ediyor gereksiz yere oyuncağına dokunulmasını istemiyordu. “Efendi Heechul, en güvendiğim sağlık görevlisi ilgileniyor küçük misafirinizle, lütfen sakinleşin. Bu son işlemi, birkaç dakikaya tamamen iyileşmiş olacak. Oyuncağınızın sağlığı için odada ki nem derecesini biraz yükselttim hem bu gerilmiş sinirlerinizi de biraz rahatlatacaktır.” Heechul bakışlarını kısa bir süreliğine Selene’ye çevirip “Senin gibi bir mucizeyi bana vermeleri için cidden iyi bir şey yapmış olmalıyım tatlım.” Dedikten sonra göz kırptı.

Doğmayan Güneş (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin