Te-aș iubi ...

2 0 0
                                    


...pur și simplu s-a întâmplat...greșeală sau nu , nu îmi dau seama , pentru că ceea ce simt este un sentiment neîntâlnit până acum.

Cred că iubirea pentru fiecare persoană pe care o întâlnim este diferită , niciodată nu o să reușim să iubim la fel două persoane ... cred că acesta este și farmecul iubirii până la urmă.

De data aceasta aleg să vorbesc despre tine , tu cel care mi-ai oferit atât de puțin , dar suficient pentru a-mi clădi fericirea din .... mai nimic.

Chiar dacă ne construim în minte bărbatul ideal și sperăm că cel alături de care o să ne clădim viitorul o să fie într-un fel anume , pe tine te-aș iubi doar pentru că nu ai avea nimic din bărbatul ideal pe care îl visam cu ani în urmă. Nu ești cel mai frumos și nici nu te poți lăuda cu prea multe pătrățele , dar la brațul tău m-aș simți cea mai frumoasă femeie din lume. Te-aș iubi pe zi ce trece mai mult din simplul fapt că alături de tine fiecare zi ar avea farmecul ei , ești persoana de la care am atâtea de învățat și de descoperit încât nu mi-ar ajunge o viață să fac asta. Te-aș iubi pentru pasiunea pe care o pui în fiecare lucru pe care îl faci , pentru ambiția ta și aș fi mândră că sunt iubită de un bărbat ca tine. Te-aș iubi pentru că ai iubi la mine lucruri pe care eu nu le-am descoperit încă , nimicuri , poate , pentru care nimeni nu m-a iubit până acum , frumusețea mea ar fi doar în ochii tăi. Te-aș iubi nespus pentru felul în care m-ai învățat cât de mult contează comportamentul unei femei , pentru modul în care m-ai îndrumat în a fi o doamnă , oriunde merg și pentru felul în care , răbdător , m-ai modelat și m-ai ajutat să fiu astăzi o femeie cu un caracter puternic și bine definit. Te-aș iubi pentru că ești unicul bărbat care nu m-ar lăsa întotdeauna să fac ce vreau , nu mi-ai spune „cum vrei tu" , „cum crezi tu" și nu ți-ar fi teamă să spui „nu". Te-aș iubi pentru că ai fi cel mai aspru critic al meu și pentru că alături de tine aș deveni pe zi ce trece o variantă mai bună a mea. Te-aș iubi pentru că alături de tine , lumea mea , ar fi mai frumoasă și nu mi-ar mai păsa că oamenii din jurul meu sunt răi , prefăcuți și mincinoși...lumea mea ar fi plină de tu și asta mi-ar fi de ajuns. Te-aș iubi pentru că în zilele ploioase ai putea dansa cu mine în ploaie fără să dai prea multă importanță ploii ce ne udă hainele. Te-aș iubi pentru felul în care îmi faci sufletul să înflorească de la atât de mult tu.

Aș fi recunoscătoare vieții pentru că te-am întâlnit și i-aș mulțumi timpului că a păstrat atât de mulți ani , vie , amintirea momentului în care te-am întâlnit.. Le-aș mulțumi acelor câțiva oameni ce m-au făcut să plâng în drumul meu spre tine ... aș înțelege de ce și m-aș uita în urmă zâmbind...

Te-aș iubi și iubirea ta mi-ar fi de ajuns.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 12, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Te-aș iubi ...Where stories live. Discover now