Ilse pov.
'Ils word je wakker?' hoor ik, ik open mijn ogen en zie dat Bart over me heen hangt. 'Goede morgen schat.' En ik geef hem een kus. 'Heb je lekker geslapen schat?' 'Ja.' Hij geeft me een kus en zegt: 'Ik heb de tafel gedekt kom je zo.' 'Ja is goed.' Hij gaat van me af en loopt naar beneden. Ik sta op en kleed me aan en loop naar beneden.
'Ziet er lekker uit schat.' 'Dankje.' Ik ga zitten en we beginnen te eten. Na het eten ruimen we de tafel af. 'Hoe laat moeten we bij de studio zijn?' vraag ik. 'Half elf.' 'Oké.' Ik zie dat we nog een uur hebben en dan moeten we weg. Ik ga op de bank zitten en kijk op social media. Dan roept Bart uit de keuken: 'Ils wat wil je drinken?' 'Doe maar thee graag.' Even later zet hij thee neer. 'Dankje.' Hij komt naast me zitten en trekt me tegen zich aan. Ik pak nog even m'n thee en nestel me goed tegen hem aan. 'Ik hou van je schat.' 'Ik hou ook van jou Bart.' Hij geeft me een kus.
Bart pov.
'Ils we moeten weg.' 'Ja inderdaad ik drink nog snel mijn thee op.' We staan op en maken ons klaar en stappen in de auto. Ik zet de radio aan en geniet van de stilte. Ik rij het terrein van de studio op en parkeer de auto. 'Ils? Ils.' 'Huh ja?' 'We zijn er.' 'Oh dankje.' We stappen uit en lopen door naar het zit gedeelte in de studio, waarschijnlijk zit daar de rest.
Ilse pov.
'Wat willen jullie drinken?' vraagt Yori. ' Wacht wat Yori? Je kon toch niet komen?' 'Ja klopt alleen toen werd het dus afgezegd dus kon ik wel. Maar wat wil je nou drinken?' 'Thee graag.' zeg ik en 'Ik hoef niks dankje.' zegt Bart. Even later komt Yori met een kop thee. 'Dankjewel.' 'Alsjeblieft.' 'Gaan we zo beginnen met schrijven?' vraag ik. De andere knikken en we beginnen ik pak papier en een pen en begin dingen op te schrijven. Dan voel ik twee armen van Bart om me heen. 'Lukt het?' 'Ja. Zou je hier op kunnen drummen en dat ik het even hoor?' 'Ja tuurlijk.'
Op een gegeven moment zie ik dat we alleen zijn. 'Waar is de rest?' 'Lunch halen en ik bleef hier zodat je niet helemaal alleen bent.' 'Dat is lief.' Ik geef hem een kus. We blijven zo zitten en ik begin verder te schrijven. Even later komen Yori, Martijn, Arnold en Aram binnen.
'Lunch.' roept Aram. 'Aram kan je ook aan iets anders denken dan aan eten.' 'Nee.' Yori zucht maar lacht toch. We zetten alles op tafel en gaan lunchen.
'Gaan we verder met schrijven?' 'Ja natuurlijk.' 'Ils wat ben je aan het schrijven?' 'Een liedje voor een nieuw album. Het gaat over dat je jezelf mag zijn.' 'Wauw Ils.' Ik glimlach. 'Mag ik de tekst lezen?' 'Tuurlijk.' Ik geef de tekst aan Yori. 'Wauw Ils dat was prachtig.' 'Dankje Yori.'
'Ils gaan we naar huis?' 'Ja, kom eraan.' Ik zeg iedereen gedag pak mijn spullen en loop naar de auto waar Bart al zit. 'Wacht Bart we moeten nog boodschappen doen laten we dat meteen doen.' 'Is goed.' We parkeren bij de supermarkt en we stappen uit. 'Ilse mag ik met je op de foto?' vraagt een meisje. 'Ja hoor.' We maken wat foto's en ik geef haar nog een knuffel en we lopen door. Als we in de supermarkt zijn herkennen veel mensen mij dus ook veel op de foto. Bart merkt dat ik het niet leuk vind. 'Kom dan ga je in de auto zitten en betaal ik de boodschappen.' 'Nee, ik blijf wel bij je.' We lopen door naar de kassa en met zoveel mogelijk mensen die op de foto willen duurt dat nog even. 'Ils je kan niet iedereen doen de groep wordt steeds groter.' 'Ja klopt. Sorry iedereen ik moet door.' Ik zwaai en lopen door. We rekenen en af en zetten de boodschappen in de auto. Als we thuis komen pakken we alles uit en gaan op de bank zitten. Bart slaat zijn arm om me heen en dan gaat de telefoon en ik neem op.
Met Ilse de Lange.
Hey Ils met Carla.
Hey mam.
Hoe gaat het met je?
Goed hoor en met jou?
Ja ik heb je broers de deur uitgeschopt ze wouden niet weg en ik moest wat doen.
JE LEEST
The Other Side
FanfictionHet gaat over Malaika die word mishandeld door haar pleegmoeder en is het buurmeisje van Ilse. Als Ilse haar op straat ziet veranderd dat totaal hun leven Dit is mijn eerste fanfictie over Ilse DeLange, ik hoop dat het wat is. Mijn vader is in Kenia...