Zastav se

60 7 13
                                    

Po úzké silnici mezi poli jelo auto. No, spíš svištělo. Dívka, rozhodně ne více jak dvacetiletá, zjevně nedbala na zrezivělé dopravní značky s maximální povolenou rychlostí. Když začala červeně blikat kontrolka benzínu, dívka zaklela tak, že by se za to styděl i opilý námořník. Jednou rukou držela volant a tou druhou se snažila najít v mapě nejbližší benzínku. Očima přitom těkala z mapy na silnici a modlila se aby nenabourala. ,, Už jen tři kilometry, opovaž se chcípnout" domlouvala ukradenému vozu. Auto překvapivě neodpovědělo.

Městečko zjevně mělo málo peněz na opravu několika rozbitých pouličních lamp, natož na pořádnou benzínku. ,,To je snad největší zapadákov v jakém jsem kdy byla." Postěžovala si dívka pod vousy ,,No co, nemám moc na výběr." zaparkovala a šla natankovat. Když tak stála s hadicí v ruce a opírala se o automobil, uvažovala o tom jak se její mise zvrhla a co asi bude dělat jestli jí kvůli té neomluvitelné chybě vyhodí.

Měli za úkol posbírat důkazy že jeden z nejbohatších lidí ve velkoměstě krade a neplatí daně a ještě k tomu vyhrožuje své ženě a dceři aby to nevyzradily. Ale jednoho dne se z toho tlaku manželka psychicky zhroutila a tajemství prozradila, jenže tou dobou už byla prohlášena za psychicky nevyváženou a kdo by nebral na lehkou váhu slova poblázněné staré dámy. Kontrola pánových financí samozřejmě proběhla v nejlepším pořádku a muž ještě dostal pár tisíc za odškodnění. Jak by taky ne, když měl dost peněz na to, aby policii podplatil. A tak případ dostala na starost tajná organizace ve které Marylin pracovala.

Měli se vetřít na večírek pořádaný v domě již zmíněné rodiny. Všechno probíhalo v pořádku až do chvíle kdy Marylin šla do horních pater najít nějaké dokumenty.
Cestou však z vedlejšího pokoje zaslechla, jak majitel domu nadává své dceři aby nepošpiňovala jeho jméno a poté jí dal facku. V Marylin nabobtnal vztek a vstoupila do pokoje ve kterém byla dívka, její otec a dva jeho bodyguardi. Vytáhla že záhybů šatů vrhací nůž a chtěla muže zabít. Jenže se tak třásla vztekem že minula a nůž ho jen škrábl do paže. Chtěla hodit znovu ale na poslední chvíli se zarazila. Muž před sebe postavil svou dceru a kdyby Marylin hodila, mohla by omylem trefit jí. Mezitím se k ní dostal jeden z bodyguardů a chtěl ji chytit ale ona se rychle otočila a nůž skončil v bodyguardově krku. ,, Zasloužíš si to, jenom jsi se založenýma rukama stál v rohu zatímco ten hajzl mlátil nevinnou holku."

Rozezněl se alarm a po chodbě se ozvaly kroky lidí. ,,Tady vy pitomci!" Zařval pán. Do dveří se nahrnuli další bodyguardi a Marilyn využila nastalého zmatku a vrhla se k oknu. ,,Pojď, vypadneme odsud!" Křikla na dívku zatímco otevírala okno. ,, J-já nechci" vzlykla dívka ,,n-n-nemůžu opustit m-maminku." ,, vždyť nechala tu zrůdu tě mlátit a vyhrožovat ti, a řekla až když se kompletně zbláznila!" ,,A-ale p-pořád je to m-moje r-rodina, nemůžu je o-opustit. B-běž! Získám ti nějaký čas ale už musíš jít! S-sbohem." ,,Ale-" ,,Jdi!"

Marylin si stoupla do okna a chystala se po okapu slézt dolů. Naposledy se ohlédla a spatřila dívku jak přemlouvá svého otce aby to nechal být.

Nepamatovala si jak se dostala dolů, ani jak ukradla auto když skrz závoj slz stěží něco viděla.

Proč jí zrovna tohle tolik vzalo a proč se nedokázala udržet když při jiných misích byla tak klidná? 

Protože už tohle jednou zažila. Ale z pohledu dívky která byla bita za to že se nechovala dostatečně vznešeně...

Nikdy s otcem neměla dobrý vztah, ale poté co se zmínila že její nejlepší kamarádka je černoška žijící v bídě na ulici se to ještě mnohokrát zhoršilo. Její rodina pocházela z vysokých vrstev a byla jedna z nejbohatších ve státě. Ale otec chtěl pořád víc. Odmítal dát peníze na cokoliv co nebylo k jeho prospěchu, Marylina babička zemřela protože odmítl zaplatit operaci. A když zjistil s kým se jeho dcera přátelí, začal na ni být ještě přísnější než předtím.

Zastav seKde žijí příběhy. Začni objevovat