Karanlık Sanatlara karşı savunma dersinin profesörünün Snape olduğunu öğrendikten sonra James ve Sirius'un birbirlerini lanetleme girişimi Remus'un araya girmesiyle ortadan kaldırılmıştı.
Lily, Remus'a üzülmüştü. James ve Sirius yüzünden hayatının baharında kışı yaşıyordu.
Gryffindor'lar sabah ki 2 ders boşluğu değerlendirmiş, iksir dersliğine gelmişlerdi.
"Hayır olamaz!" diye içinden geçirdi, Sirius. "Zaten her şey bunun yüzünden başımıza geldi!"
İksir sınıfında aşina oldukları bir koku vardı. Sirius tekrar kimin olduğu bilmediği kokuya karşı sinirlenmişti. Bu kokunun kime ait olduğunu bilmek istiyordu artık.
Evet, yine Amortentia'ya denk gelmişlerdi.
"Bu koku...aynı Gin gibi kokuyor..." diye mırıldandı Harry, sonunda kesin cevaba ulaşmanın mutluluğu ile Lily ve James birbirine bakmış ve gülümsemişti.
Tek gülümseyen elbette tek onlar değildi. Hermione gülerek kafasını yere eğmiş, Remus'ta aynı James diye mırıldanmaktan kendini alamamıştı.
Slughorn'un dersliğe girmesiyle çapulcular, Lily ve Marlene dejavu yaşamış gibi hissetmişlerdi.
Slughorn derse ani bir şekilde girmiş, kazanlardaki iksirleri anlatmıştı. Tezgahın üstündeki kazana gülümseyerek sınıfa döndü. "Bunun ne iksiri olduğunu bilen var mı?"
Hermione ve Lily'nin eli otomatik olarak havaya kalktı. Hermione, Lily'e onu öldürecekmiş gibi bakıyordu.
Ron bundan memnun kalmışcasına gülümsedi, Hermione'nin karşısına rakip çıkması onun bu haline iyi geleceğini düşünüyordu.
"Yeni öğrencimize söz verelim, miss..?"
"Evans, efendim."
"Miss Evans..." Slughorn bir anlığına sınıftan uzaklaşmış gibiydi, sanki nahoş bir anısını hatırlamış gibi yüzünü buruşturdu. "Dersimiz bugünlük bu kadar çocuklar." dedi, Slughorn. Dersi devam ettirecek gücü kendinde bulamamıştı.
Slughorn'un gözünün önüne Lily'nin yüzü gelmişti. Eğer o çocuğa hortkulukları anlatmamış olsaydı.. pişmanlıkla kendine kızdı.
Çapulcular ve altın üçlü esrarengiz bir şekilde oluşan bu boş zaman aralığını nasıl doldurmaları gerektiğini düşünürken, ayakları onları karagöle, her şeyin başladığı yere getirmişti.
Harry konu açılsın diye öylesine bir soru attı. "Siz sevgilimi misiniz?" Lily ve James'e bakarak.
"Hayır, elbette değiliz." dedi Lily, James'e söz hakkı tanımadan.
"Bu haftasonu Hogsmade gezisine gelecek misiniz?"
"Evet okula kayıt olmadan söylemişlerdi, geleceğiz hepimiz." .
"Eh, o zaman size şimdiden iyi eğlenceler. Ben gelmeyeceğim."
"Hermione, eğer ders çalışmak için gelmiyorsan üzgünüm ama seni zorla götüreceğim."
"Bu asla olmayacak biliyorsun değil mi Ronald?"
Lily, james'le kendinden aşina olduğu bir kavgayı engellemek için ortaya bir fikir attı.
"Doğruluk mu, cesaretlik mi oynayalım mı?"
"Oyun bu hali artık demode bence farklı bir şeyler yapabiliriz. Eğer birimiz yalan söylerse yanağında mavi bir iz belirecek..?"
Tehlikeliydi, diğerlerinin kimliğini ortaya çıkarabilirdi. Sirius içinden biraz risk olmadan hayatın ne tadı oluyor ki diyerek geçirdi ve hemen bu öneriyi kabul etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular golden trionun zamanında
Fanfic"ne garip bir macera, gel oynayalım zamanla." Çapulcular yanlışlıkla golden trionun zamanına gitse ne olurdu?