abe gafamız cok gıyak bea

14 2 0
                                    

Gökyüzü titriyordu . Bütün  insanoğlu  ağlıyor  ve birbirlerine ruhsuz gibi bakıyorlardı  . Gökyüzünde  şimşekler  çakıyor  yağmur yağıyor  ve sanki ikiye ayrılıyormuşcasına inliyordu  . Çünkü  bu gün  olmayacak  bir sey oldu . Gökyüzü  tanrısının  oğlu  bir savaş  kaybetmişti  . Tanrı  bağırıyor  kendine vuruyor bütün  herkesi cezalandırıyordu . Hem en sevdiği  ve tek oglu yaralanmış  hemde tanri bugüne kadar hic bir sekilde savaş  kaybetmemişti. Gökyüzü  meclis-i toparlandi tanrinin isteğiyle  . Denizler tanrısı, aşk tanrısı hepsi orda . Hepsinin  boynu eğik  en yuce koltukta gökyüzü  tanrısı. Yenilmezlerin yenilmezi , en büyük yaratıcı  hepsine kinli ve öfkeli.  Meclisin ortasinda bir tanrı  oğlu  yerde yatıyor  basinda en büyük  gökyüzü melekleri yerde yatan gökyüzü  tanrısının kanayan yerlerini iyilestirmeye çalışıyorlar. Tanrı  oğluna  bağırıyor  NAKOOOO dayan oğlum  dayan diye . Melekler nakoyu kaldirarak bulutlarin arasindan gecirip goturmeye basliyorlar . Müdahale edebilecek baska bir yere. Tanri dönüp  soruyor sizleri bile ben yaratmışken  nasıl  savaş  kaybederim ben ? Neredeydiniz hepiniz ? Hic bir küçük  tanri cevap veremiyordu . Cevap alamayan tanrı daha cok öfkeleniyordu. Bir an da sessizlik oldu mecliste  gökyüzü tanrısı  pelerinini geri atarak en büyük  makama oturmak icin bir adım  attı  . Karşında küçük  tanrıların hepsi korkudan titriyorlardı. Bir nefes  cekti icine sanki cigerleri patlarcasina gökyüzü tanrısı.  Birden ayağa  kalkarak kudretli ellerine aldığı  şimşek  mızrağıyla bütün  tanrılara vurmaya başladı  . Vurdu vurdu vurdu . Birden bulutların  arası tekrardan açıldı  . Melekler gökyüzü  tanrısının oğlu Nakoyu taşıyorlardı.  Nako kendine gelmişti ama yaraları cok ağır olduğu  için yarı baygındı. Gökyüzü tanrısı  elindeki mızrağı bir anda yere dogru tuttu ve bagirmaya başladı  . Oyle bir bağırıyordu ki bütün evren sanki patlayacaktı.  Tanrı oğlunu taşıyan meleği bir anda tutup itti . Nako bir anda yere düştü  ve tanrı oğluna vurmaya başladı  herkes şaşkın  ve hayret içinde  kaldı . Birden herkes tanrıyı oğluna  vurmasın diye tutmaya başladılar. 


Veeeee bir anda patttttt. Nako kendine geldi ve baba vurma beaaaa açıyor zaten üç guruşluk ucgurum dedi . Nako kendine geldi  . Meğer  ki nako bizim patron ziya abinin oğluymuş.  Ziya abiyi gece 3 de aramışlar oğlunuz nako alkollü  kaza yapti diye . Bizim salak nako arkadaslariyla iciyor babasi ziya abinin arabasını kaçırıyorlar. Nakonun kafa artik ne kadar güzelse  sedyeyi taşıyanları melek babasını tanri babasının hastahanede dövdüğü arkadaşlarınıda küçük  tanrı diye görüyo salak. Fadime teyze dediydi zaten bu çocuktan bi bok olmaz diye

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gökyüzünden düşen  melekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin