*6*

597 27 107
                                    

Evet hayattan koymuştum knkam bana sövünce geri geldim sonunda 6. Bölüm buradan bana söven arkadaşıma muck~~~~❤

*tord odaya girer*

(Hala taklit peşindeyim)

tom'un gözünden

"Ben yerde yatıcam edd" Dedi tord .

"Yerde yatarsan akşam gelipseni öldürürüm" Dedi edd.

*Tom içinden*'hepiniz salaksınız beyler'

*Tom yatağa atlar*

" Çok sesli tartışmayın " Dedim, umrumda bile deil onlar kavga etsin banane.

(Bir süre sonra edd odadan gider)

tord'un gözünden ∆

"Aslında o kadar kötü olmayabilir" dedim. kendi kendime, nasıl olsa arkadaşız...sanırım?

Tom'un yanına yattım. Sonra Tom bana sarıldı aslında rahatsız olmadım, kendimi güvende hissediyordum. Tom sıkıca bana sarıldı, ben de iyice ona yaklaştım.

Sabah olmuştu, edd bizi uyandır maya geldiğinde ikimizde. Çok yakınmışız ki edd bağırınca... Ehhhh...öpüştük.

İkimizde dona kaldık

Edd sadece "uuuuuuuu" Diyordu.

Tom en sonunda uzaklaştı. Yanakları kıpkırmızıydı. Çok tatlıydı. Ve evet Tom dan hoşlanmaya başlamıştım.

"N-napıyorsun commie" Diye bağırdı Tom. çok utanmıştı.

"Asıl sen napıyorsun! " Diye bağırdım.

Sonra ikimizde "çık dışarı edd" diye bağırdık. Korkmuş olucak ki hemen dışarı fırladı.

Tom la birbirimize baktık ve gülmeye başladık.

İkimizde komik görünüyorduk ve Tom birdaha beni öptü.

Sanırım benim kızarmamı bekliyordu... Ama hayır . Ben de onun dudaklarına yapıştım. Ayrıldığımızda ikimizde nefes nefese kalmıştık artık ne kadar uzun sürdüyse...

Aşağı kahvaltı yapmak için kafeye gittik.

Edd ikimize bakıp duruyodu . Ellerim masanın üstündeydi. Sonra Tom elimi tuttu , edd fark etmişti.

Sonra "seni seviyorum" dedi. yüksek bir sesle tom.

Edd şok olmuştu, ben ise onu daha çok şaşırtıcaktım. Tom'u dudağından öptüm.

Edd ağzı açık bize bakıyordu ve..........

Bu kadar beni uyaran arkadaşım sterensoy'a teşekkür ederim canım knkam benim❤❤❤ bu kadardı biliyorum kısa ama daha fazla atmaya uğraşıcam 8'e gidiyorum liste hazırlık yapıyorum elimden gelen bu bb red army üyelerimiz💙❤ 💚💜

tomtordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin