7ο κεφάλαιο

17 2 0
                                    

Τα κορίτσια έφτασαν στο πάρκο και ξεκίνησαν να μιλάνε για διάφορα θέματα ποτέ όταν έβγαιναν μαζί δεν βαριοντουσαν είχαν παρά πολλά να πουνε ξεχνούσαν ότι υπάρχουν κινητά και η ώρα περνούσε παρα πολυ γρήγορα και ευχάριστα ειδικά σήμερα που η Καμέλια είχε ετοιμάσει στα κορίτσια μια έκπληξη πιο πολύ στην Έλσα θα έκανε αυτό το κονέ που τόσο περίμενε να πετύχει.

Καμέλια pow
Λοιπόν κοριτσαρες πάμε να κάνουμε λίγο κούνια και γυρίζουμε μετά μα αράξουμε πάλι απλά μισό λεπτό να πάρω ένα τηλέφωνο πατε εσείς και έρχομαι.
(Παίρνει τηλέφωνο τον Νίκο και του λέει να έρθει να καθίσουν σε αυτό το παγκάκι που καθόντουσαν τα κορίτσια)
Πήγα στα κορίτσια και μετά από λίγο είπα ότι βαρέθηκα να πάμε πίσω στο παγκάκι και γυρίσαμε πίσω δεν μ χάλασαν χατίρι.
Γεια σας παιδιά λέμε με ένα στόμα όλες μαζί και η Έλσα μόλις ειδε τον Νίκο έγινε κόκκινη σαν πατζαρι.

Έλσα pow
Σήμερα είναι κούκλος εγώ μόνο αυτό έχω να πω και η Καμέλια είναι μουρλη από εδώ το πήγε από εκεί το έφερε θα το κάνει το κονέ και γουστάρω τρελά να πω την αλήθεια.
Ελ: Τι κάνεις Νίκο.
Ν: Καλά Έλσα εσύ?? Πώς ήταν η μέρα σου??
Ελ: Όλα καλά μορε σχολείο σπίτι κλασσικα και βαρετά μπορώ να πω αλλά τώρα πολύ καλύτερα μπορώ να πω εσύ πως πέρασες σήμερα??
Ν: Και εγώ μια από τα ίδια πολύ βαρετά μπορώ να πω αλλά τώρα όλα πολύ καλά.
Ελ: Και γιατί τώρα όλα πολύ καλά συμβαίνει κάτι που σ άλλαξε την διάθεση.
Ν: Απλά είδα μια κοπέλα η οποία με ενδιαφέρει της τελευταιες μέρες μπορώ να πω ότι κόλλημα μεγάλο από την πρώτη μέρα που την είδα.
Ελ: Για πες για πες ποια είναι την ξέρουμε την έχουμε δει πως είναι δεν ρωτάω πολλά βλέπεις είμαι διακριτική.
Ν: Ναι είσαι πολύ διακριτική το βλέπω χαχαχα
Ε λοιπόν θα σου πω το πηρα απόφαση πάμε μια βόλτα όμως παιδιά εμείς πάμε μια βολτίτσα και θα επιστρέψουμε σε λίγο.
Ελ: Εμένα με ρώτησες άμα θέλω να έρθω σορρι κιόλας??
Ν: ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ? ΝΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΖΟΡΙΚΑ
Ελ: Καλά άντε πάμε.
Ν: αααα Όχι χάρες δεν θέλω
Ελ: Αποφάσισε θες να πάμε βόλτα η Όχι??
Ν: Πάμε μπες στο αυτοκίνητο και μην λες πολλά γτ θα ξεχάσω τους τρόπους μου και δεν θα σ αρέσει.
Ελ: Ναι ενώ τώρα τους θυμάσαι ας πούμε.
(Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και πήγαμε εκεί κοντά σε ένα μέρος που ήταν ψηλά αλλά είχε τόσο όμορφη θέα)
Ελ: Για πες τώρα λοιπόν ποια είναι αυτή που είδες τώρα και σ έφτιαξε την μέρα??? Εκεί είχαμε μείνει μην πας να ξεφύγεις και να αλλάξεις θέμα.
Ν: Γλυτώνει κανένας από εσένα??
Ελ: Όχι φυσικά για αυτό λεγε.
Ν: Δεν το ξέχασα λοιπόν θα σ πω.
Ελ: Άντε ντε μην με σκας τόση ώρα με το τσιγκελι θα σ τα βγάζω σήμερα λεγε.!!!
Ν: Σκάσε.!!! Να μιλήσω λοιπόν αυτή που είδα και μ έφτιαξε την μέρα είσαι εσύ βλαμμένη που όλο μιλάς μιλάς και δεν με αφήνεις να αρθοσω λέξη και ήθελα να σου πω επίσης ότι μου αρέσεις από την πρωτη μέρα που γνωριστήκαμε εσένα σ αρέσω καθόλου?? Αν και δεν μπορεί να μην σ αρέσω επειδή είμαι κούκλος πάντα.
Ελ: Είσαι και ψώνιο..!!
Και εμένα μου αρέσεις από την πρώτη μέρα που γνωριστήκαμε και νομίζω ότι σου τα έχει ξεράσει όλα η αδελφή σου Επειδή ήταν τόσο ενθουσιασμένη και ήθελε τόσο πολύ να είμαστε μαζί.
Ν: Κάτι μου είπε αλλά όχι πολλά όμως αυτή κανόνισε το σημερινό λοιπόν θέλεις να είμαστε μαζί??
Ελ: Εννοείται πως ΟοοοοΝαιιιιιιιι
Ν: Να σου πω κάτι έχεις κάτι εδώ μισό λεπτό να δω..
Ελ: Που???
Ν: Να εδώ
( και με φίλησε για πρώτη φορά η καρδιά μου πήγαινε τόσο γρήγορα που νομιζα ότι θα φύγει αλλά ήταν τόσο όμορφο)
Ελ: Εμμμ Ναι δεν παίζεις όμορφα όμως ελα εδώ να σ πω κάτι
( Και του έδωσα και εγώ ακόμη ένα φιλί για να μάθει να παίζει ωραία και επειδή μου αρεσε πολύ το πρώτο και ήθελα να το επαναλάβω άπειρες φορές)
Ν: Ααα πολύ Θάρρος πήρες εσύ μικρή μου φαίνεται.
Ελ: Να μην μου το έδινες.
Λοιπόν πάμε στα παιδιά γιατί θα ανησυχούν.
Ν: Άντε πάμε αν και δεν θέλω αλλά πρέπει.
Πήγαμε στα παιδιά λοιπόν και τους είπαμε ότι είμαστε μαζί η Καμέλια με αγκάλιασε και χάρηκε παρά πολύ όπως και η Άννα τα αγόρια άρχισαν να πειράζουν τον Νίκο όπως τα κλασσικά αγόρια και εκείνος όμως δεν τους άφησε έτσι τους απαντούσε με ένα πολύ όμορφο σκάστε μαλακές Θα σας σκίσω βουλωστε το.

Εφτασε και αυτό το κεφάλαιο στο τέλος του ελπίζω να ήταν καλο τα λέμε στο επόμενο..!!!
( Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση ανεβάζω κάθε φορά που έχω χρονο).

My New friend and my love..!!! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora