Daha yeni okula başlamıştım çikolata dağıttılar daha sonra yoklama alındı benim annem 5 6 anne daha vardı benim adım okundugunda burda diyeceğime ben dedim öğretmenim Naz'an vardı çok sertti somuttan bir şekilde burda diyeceksin dedi sonra ben tekrar ben kelimesini kullandım hoca bu sefer aldırmadı derse geçtik program filan verdi o gün bitti . Daha sonraki gün hoca gelmeden önce ben ve 15 kişi filan oturuyorduk digerleri şımarıyordu hoca geldi herkes tahtaya dedi bir kişiyi aradı polis diye bizi kandırdı bizde bir daha şımarmadık sonra harflere geçtik ben çok çalışıyordum yoksa b mi döverler sanıyordum hoca bir kağıt verdi toplantı için imzalatacaktık ben öğlen eve gittim unuttum tabiki imzalatmayı okula geldim kendi kendime imza attım eee daha 5 harf biliyorum sonra hoca beni çağırdı bunu sen mi yazdın diye vücudum dondu kalakaldım bir şey demedim sonra toplanti oldu hoca anneme kağıdı gösterdi ben özür diledim sonra hoca diğer kelimeleri filan öğretirken beni çok beğendi Çalışkan diye biz okumaya başlayınca kitaplar verdi benim kitabımın adı Arap kızıydı herkes kitabını parçalıyordu ben okudum değiştirmeye gittim hoca önceden olan bir şeyi sen mi yaptın dedi hayır dedim yalan söyleme dedi valla dedim cidden kızmıcam dedi ama ben harbiden yapmamıştım . Sonra hoca beni en arkaya koydu benimle ilgilenmedi sonra bir gün dersin ortasında sınıfa müdür girdi 4 kişi seçti diğer sınıfa göndermek için aralarında bende verdim o hocanın adı Gülçin di beni çok seviyordu ben de onu benim hep hal hatırımı sorardı ( 1. Sınıf hakkımda hatırladığım bu kadar )
🤗 umarım beğenmişsinizdir biraz kısa ama