"Eh lepas rehat ni kita pendidikan jasmani kan?" Tanya Fina.
"Aah, kau nak main apa?" Soal Y/n lalu meletakkan dulang makanan di atas meja.
"Hmm... Aku tak nak main la aku nak tengok kau main bola." Kata Fina mata bersinar.
"Hmm yela." Setuju Y/n.
Mereka seronok menikmati makanan tiba-tiba ada seseorang menumpahkan air sirap pada muka Y/n. Dia memandang manusia itu dan rupanya Shila. Y/n menghentam meja terus bangun dia membuatkan semua orang memerhati mereka.
"Opss..! Tak sengaja." Ejek Shila dan berlalu pergi.
Y/n menggenggam tangannya, Fina bangun dan cuba menenangkan nya. Dia merancang benda yang sama dan lebih besar dari itu.
Semasa Shila dan kawan-kawan nya makan sambil berborak Y/n datang kepada Shila dengan membawa mangkuk kari yang di ambil dari mak cik kantin. Shila memandang Y/n, dia menuang kari itu di atas kepala Shila. Semua orang tengok situasi tersebut ada yang menahan ketawa.
"Opss..! Sengaja." Balas Y/n sambil melambaikan tangannya.
Shila pula menjerit geram. Sementara itu Y/n dan Fina berlari keluar dari kantin sambil ketawa
S
K
I
PT
I
M
EDi Padang
Macam yang mereka kata tadi Y/n menunjukkan bakat skil bola nya. Ada yang memerhati Y/n ada yang sedang merakam dia, tetapi Y/n mengendahkan mereka. Tiba-tiba Y/n nampak Blaze, Taufan dan Thorn bermain bola juga dia tersenyum jahat.
"Weh! Fina sini jap." Panggil Y/n. Fina pergi ke arahnya.
"Apa hal? Kau nak plan apa pula kali ni?" Soal Fina.
"Eh! Kau ni macam tahu je aku nak kena kan orang lagi." Kata Y/n.
"Sebab aku nampak kau tersenyum tadi. Ha cepat kau nak buat apa?" Tanya Fina.
"Ok! Aku nak kau tengok Blaze." Pinta Y/n.
"Tengok dia? Buat apa? Bukan handsome pun!" Kata Fina dengan hina.
"Tengok je lah kambing!" Marah Y/n.
Fina pun melihat Blaze dalam masa yang sama Y/n menendang bola ke arah Blaze dan tepat kena sasarannya di kepala Blaze tersungkur jatuh menerap.
"Bwuah! Wahahahahaha...!" Gelak Fina menepuk tangannya.
Mereka berdua membuat high five sambil ketawa manakala Blaze bengang dengan Y/n dia tumbuk tanah untuk lepaskan geram.
°°°°
"Aku ada idea bernas nak kena kan diaorang." Kata Y/n.
"Siapa? Kembar tu? Ha apa dia?"
"Sebelum tu aku dah stalk diaorang dan aku dah set time perbuatan diaorang seharian kat sekolah, nampak macam diaorang lakukan perkara yang sama setiap hari!" Terang Y/n.
"Siyes la kau stalk diaorang? Hebat betul selama aku duduk kat sekolah ni tak ada seorang pun yang dapat stalk presiden-presiden tu sebab diaorang tu ibarat sentiasa privasi." Kata Fina.
YOU ARE READING
Private School [SU]
Fanfiction(ELEMENTALS X READER) Apa perasaan kau bila dapat masuk private school? Padahal gaji mak ayah kau tak ada la sebesar gaji kerja kerajaan cuma sekadar cukup makan kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. And then bila dah masuk kau jadi bahan...