Bab 28🚫

664 16 0
                                    

Night Club..

"Babe, asal you lambat?"sapa Alyaa apabila melihat Dally yang baru tiba di kelab tersebut.

"I tunggu daddy I tadi. Dia baru balik dari mana tah....nak kena minta duit dari dia dulu." jelas Dally sambil menayangkan duit yang berkeping-keping itu.

"Mantap seyy , malam ni kita enjoy puas-puas."ujar Alyaa .

"Thats right babyy!" sambut Dally. Edlan hanya memerhati perlakuan Alyaa dan Dally dari tempat VIP.

"Enjoylah kau puas-puas. Lepas ni kau akan kenal erti sengsara pulak."ujar Edlan perlahan. Setelah lama memerhati , mereka berdua kelihatan seperti sudah mabuk.

"Naim, now." ujar Edlan. Naim mengangguk kecil sebelum menghampiri mereka berdua. Masa untuk mengeluarkan skill playboynya. Tak sia-sia training selama ni..

"Hey beauty, Can I buy you some drink?"ujar Naim . Dally dan Alyaa memandang Naim lama.

"He's so hot." Bisik Dally kepada Alyaa. Alyaa mengangguk bersetuju.

"Sure, why not?"balas Dally. Naim membeli Dally satu minuman. Tanpa Dally sedar, Naim memasukkan ubat pelali dalam minumannya.

"Babe, I balik dulu la. Papa I dah banyak kali call."ujar Alyaa. "Okay bye babe.." balas Dally. Daim dan Naim masih disitu.

"So, you are not from here? " Soal Dally.

"How did you know?"

"Your look and your accent show it. Where are you from?"

"Well, I'm from New York. Come here to holiday. Relaxing..." tipu Naim. Asyik rancak berbual, masa pun dah menunjukkan pukul 2 pagi.

"Okay, I wanna go back home." ujar Dally.

"Want me to drop you off? You do not seem like you can drive right now.."

"It's okay, I can just take a cab. I don't want to bother you."

"No, I insisted." pujuk Naim.

"Well....okay if you say so." Naim tersenyum. Jerat dah mengena.

"Edlan, jumpa dekat sana." bisik Naim melalui in-ear dia.

"Good job. See you there." balas Edlan . Dia tersenyum sinis. 'Kau tunggu nasib kau Ziyan.' desis hatinya.

Dally membuka matanya perlahan-lahan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dally membuka matanya perlahan-lahan. Kepalanya berasa sangat berat selepas mabuk semalam. Dia terkejut melihat keadaan dia sekarang yang diikat di satu kerusi.

"Kenapa tangan aku kena ikat ni?"

"Wahhh, princess dah bangun..."ujar Naim .

"You? What is this? "

"Banyak tanya la kau ni. Dah la semalam cakap banyak. Bosan aku nak layan kau."

"What?"

Tiba-tiba pintu dibuka dan muncul Edlan di sebalik pintu itu. Edlan menghampiri Dally. Dally menggigil ketakutan.

[C] RuffianWhere stories live. Discover now