+16
Desmond
Csak néztem a férfi szemeibe, amikben megcsillant valami, amit sehova se tudtam tenni.
- Szóval mivel felajánlom magam neked, - nem tetszett. - akkor megtennéd? - Kicsit oldalra döntötte a fejét. Ledöbbentett, hogy ilyen nyíltan rákérdezett nálam ezekre. Amilyen szende szűznek néz ki, olyan perverz is. Mély levegőt vettem elnézve róla, de ez miatt megláttam valakiket. Jackson és a másik férfi ott álltak a lépcső előtt.
Wonho nevezetű hitetlenkedő szemekkel nézte az előttem lévőt, de Jackson engem nézett. Biztos vagyok benne, hogy hallotta miről beszélünk, mégse láttam a szemeibe dühöt. Nem volt féltékeny, se semmi. Ettől függetlenül valami furcsa volt, amire nem tudtam rájönni, hogy mi is.
- Nos? - vissza néztem az előttem lévőre. Kiegyenesedve a szemeibe néztem.
- Bocs, de Jacksont akarom megdugni olyan keményen - mosolyogtam rá. Nem lohadt le a mosolya, ő se mutatott dühöt, se féltékenységet. - Akár vérezni fog tőlem, akár nem. Bele fogom vésni a testébe az érintésem annyira, hogy nem fog tudni mást kívánni. - Csak nagyobb lett a mosolya, sőt már vigyorgott.
- Helyes válasz - bólintott. Szemöldök ráncolva néztem rá. Nem mondott semmit, csak az ajtó felé fordult. - Főleg ez miatt. - Előre biccentett a fejével, mire oda néztem. Jackson a száját takarva nézett engem, de olyan vörös volt, amin önkéntelen is elmosolyodtam.
- Te teszteltél engem? - néztem vissza Hoseokra. Csíntalan szemekkel nézett fel rám, amivel tökéletes választ adott nekem. - Ez elég gonosz volt. - Vállat rántva kisétált a konyhából és a két leblokkolt férfi mögött felsétált a lépcsőn.
- Én éppenséggel azt kértem, hogy meséljen rólad. Szóval remélem nem baj, ha lefoglaljuk Jackst - nézett rám a lépcsőről. - Este majd azt teszel vele amit akarsz. - Bólintottam Jackson szemeibe nézve. Mély levegőt vett és szinte felfutott a lépcsőn, amin Hoseok elnevette magát és követte. Wonho a szemeimbe nézett, de azokban az íriszekben nem volt semmi, mégis valami szemet szúrt. Megmernék esküdni rá, hogy a ruhája alatt egy lila foltot láttam.
- Ha lehet ne véresre dugd meg - mondta érzelem mentes hangon és ő is fel sétált.
- Wonhonak pontosan ki a párja? - néztem Minzhura. Zavartan nézett rám, és biztos voltam abban, hogy főképp a szavaim miatt. Nem hibáztattam. - Ki az? - Kérdeztem meg újra. Összerezzent, de újra érzelem mentes volt az arca.
- Kang Ki-Joon - felelte. - Senki se tudja pontosan hogyan is ismerkedtek meg, hiszen teljesen különböznek egymástól. A férfi gazdag, felfuvalkodott hólyag. Egy neves céget vezet, de ha ő miatta kerül veszélybe Wonho, akkor benne van az alvilágban is.
- Minden gazdag benne van - feleltem. - Hogy látjátok őket? - Egymásra néztek, majd újra rám.
- Wonho azt állítja, hogy kedveli, de csakis azért van vele, hogy ne gondoljon apára - ezen a szemöldökeim ráncoltam.
- Már érdekelt valami - felváltva néztem rájuk. - Ki is pontosan neked Desmond? - Minzhu nagyot nyelt.
- Természetesen az apám - motyogta.
- Jacksont apunak hívod - néztem a szemeibe. Érzelem mentes szemei megrebbentek, vagyis ez olyan téma, amiről nem akar beszélni. - Mi az? Talán tőle vagy? - Nem reagált semmit csak nézett rám, amin már a szemöldökeim ráncoltam.
- Engem apu szült meg - mondta halkan. Szóval erről van szó.. Sóhajtva tarkómra simítottam a kezem.
- Ez azért, mert olyan volt, mint amilyen én lettem? - kérdeztem.
YOU ARE READING
Destiny VI - Az új Végzet [✔] {Javításra vár}
FanfictionDestiny 6. évada! Jackson, Wonho és Hoseok négy év elteltével végre kezdték feldolgozni Desmond halálát. Nem boldogan, de élték az életüket a gyerekeikkel együtt. Sohasem hitték, hogy bekövetkezhet az az idő, amikor a szerelmük valóban eltávozott az...