[{မမသာလ်ွင္}]
[{Ep/1}]
ခင္ပ်ိဳမဒီ❤
ႏိူင္းဆုျမတ္သူ❤
စာေရးသူ...Green Heart💚ေဆာင္းအကုန္ေႏြအကူး ကာလတစ္ခု
ႏွင္းစက္ႏွစ္ေျပာက္ေလးမ်ားႏွင့္ ေနေရာင္ျခည္ႏုႏုေလး ေရာေထြးလ်ွက္႐ွိသည္။သူမရဲ႕ ေမြးရပ္ဇာတိ အလြန္႔အလြန္ကို ေတာက်လွသည့္ ဤဒီသကို မလာခ်င္ဘဲ ေရာက္လာခဲ့ရသည္။ျမဝတီၿမိဳ႕သို႔ မိသားစုလိုက္ ေျပာင္းေရြ႔သြားၿပီးေနာက္ပိုင္း ဤေတာရြာဇာတိ ရြာေလးသို႔ မေရာက္ျဖစ္သည္မွာ အေတာ္ၾကာခဲ့ၿပီ။
သိပ္မေဝးလွေသာ္လဲ လ်ွက္စစ္မီးမ႐ွိ ဖုန္းလိုင္းမမိေသာ ဤရြာေလးသို႔ မလာခ်င္သည္မွာ သူမ အျပစ္ေတာ့မဟုတ္ပါ။ဖိုးဖိုးႏွင့္ဖြားဖြား အလႉႀကီးတစ္ခုျပဳလုပ္ရန္အတြက္ ေဖႏွင့္ေမကသူမကို မပါပါေအာင္အတင္းေခၚခဲ့ခ်င္းျဖစ္သည္။တကၠသိုလ္တြင္ ဒုတိယႏွစ္ တက္ေနေသာ ကာလတစ္ခုအတြင္း သူမ စာကိုသာ အပတ္တကုပ္ႀကိဳးစားသူျဖစ္သည္။ေဖ ကေျပာဖူးသည္။ဘဝတြင္ေအာင္ျမင္ရန္အတြက္ ပညာသည္ အဓိကလိုအပ္ေသာ လက္နက္တစ္ခုတဲ့..သူမ ေအာင္ျမင္ခ်င္သည္။ တစ္ေန႔ ေအာင္ျမင္ေသာ လုပ္ငန္း႐ွင္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ဖို႔အတြက္လဲ ရည္ရြယ္ထားသူျဖစ္သည္။"စံပယ္ေရ..ဒီမွာ လိုင္းကလံုးဝ မမိတာလားဟ ဒုကၡပါဘဲ.."
"နင္မသိဘူးလား.ႏိူင္း..ရြာမွက လိုင္းကသိပ္ေကာင္းတာမဟုတ္ဘူး ..တစ္ခါတေလ တိုင္ပါေပ်ာက္ေနတာ.."
"တိုင္ေပ်ာက္တာ အေရးမႀကီးဘူး ငါဒီမွာ တိုင္ပတ္ေနၿပီ..Rankပြဲဟ..."
"ဟင္ ..နင္rankေဆာ့ေနတာလား..လိုင္းမိလို႔လား"
"ေစာေစာက မိတယ္ေလ အျပည့္ဘဲ ငါကအဆင္ေျပေလာက္မယ္ထင္လို႔ ေဆာ့တာ...သြားပါၿပီဟာ.."
Ml Rankေဆာ့ရင္း ငိုမဲ့မဲ့ျဖစ္ေနေသာ ႏိူင္းကိုၾကည့္ၿပီး စံပယ္ ေအာ္ရယ္လိုက္မိသည္။သူမႏွင့္ ႏိူင္းက ငယ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားျဖစ္သည္။ႏိူင္းက ျမဝတီသို႔ေျပာင္းသြားၿပီးရြာကို အလည္တစ္ေခါက္ေတာင္ မေရာက္လာပါ။ဒါေၾကာင့္ရြာအေျခအေန သူမသိ။ခုလဲၾကည့္ေလ..
ငယ္ငယ္ကအက်င့္တိုင္း ...လိုတာမရရင္ ငိုေတာ့မလိုလို ေသေတာ့မလိုလို ။