O co tu kurwa chodzi??!

12.5K 301 25
                                    

Nie chce tam wracać wiem że po tym co mu zrobiłam spotka mnie piekło ale należało mu sie. Wszystko mnie boli i nie wiem czy az tak mocno mnie pobil czy coś na mnie leży że nie moge sie poruszyć.
- jak sie czujesz?- od razu otwieram oczy. Gdzie ja jestem? Jakim cudem on jest obok? Jestem w tym w tym samym pokoju co zawsze.
- jakim cudem jestem tutaj?- pytam szeptem.bo mam straszną susze w buzi.
- dowiedziałem się ze Cie porwali i uratowałem- mowi patrząc mi w oczy i wyciąga w moją strone dłon ale od razu zasłaniam twarz by mnie w nią nie uderzył.
- spokojnie maleńka nie mam zamiaru Cie bić- mówi szeptem i odciąga delikatnie moje dłonie po czym gładzi moją twarz co musze przyznać bardzo odpręża. Jezu o czym ja myśle nie mam domu nie mam pieniedzy co ja teraz zrobie jak zaplace za leczenie. Mimo że ledwo co sie ruszam musze wstac i zapalic. Jestem w zapewne jego koszulce. Na szczescie sięga mi do kolan. Po woli utykając i trzymając sie ściany ide na balkon ale za chwile jestem w powietrzu i pewnie jeszcze bardziej bym sie potłukla gdyby nie silne ramiona bruneta. Podnosi mnie jak panne młodą i na balkonie sadza na wiszące siedzenie. Sięgam po papierosa i odpalam go. Caly czas pale patrząc w jeden punkt i zastanawiając się co teraz jak mam zaplacic za leczenie jak znaleźć prace...
- nad czym myślisz?- pyta prystojniak.
- co teraz zrobie. Musze zaplacic za leczenie siostry a nie mam ani domu ani pieniedzy ani pracy i do tego jeszcze mam wielkie długi.- caly czas patrze w to samo miejsce po czym gasze papierosa i odpalam następnego.
- mam dla Ciebie propozycje skoro tak sprawy wyglądają. Dam Ci prace.- powiedział poważnie.
-nawet sobie tak nie żartuj- to nie jest zabawne
-mówie poważnie. Bedziesz moją dziewczyną a potem narzeczoną. Zaplace za całe leczenie twojej siostry bedziesz mieszkac w tym domu i bedziesz miesięcznie dostawac 10tysięcy ale za to wszystko masz mi być posłuszna masz sie na wszystko zgadzać. Daje Ci 2dni na przemyślenie tego. Do tego czasu bedziesz tu mieszkac i spac w pokoju obok...

Tu (nie) chodzi tylko o pieniądzeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz