PERĖJIMAS

9 0 0
                                    


 Trumpai papasakosiu istoriją, kaip gali apsiversti gyvenimas, pažinus mirtį ir praradimą iš kitos pusės.

Kaip nereikėtų kišti nosies ne į savo reikalus, jei nenori nukentėti. O jei sugalvoji vaidinti didvyri, pirma įvertink savo galimybes.

Taigi.

Diana 24 metų mergina. Paprasta, niekuo neišskirianti iš daugumos merginų. Simpatiška, švelnių veido bruožų, visados pasidažiusi lengvu makiažu. Jos rūbų spinta negalėtu pasigirti išskirtiniais ar idomesniai rūbais: kelnės, džinsai, megstiniai, palaidinės, suknelės, nieko vulgaraus nieko iššaukiančio. Viskas paprasta ir praktiška, kaip ji pati nuolat sako, kai jos draugė bando sukritikuoti dėl per daug "bobiško" stiliaus. Tiesa, turi vienus aukštakulnius batelius su kuriais dalyvavo Beno brolio vestuvėse. Tą dieną jai buvo iššūkis avėti tokius batus. Bet atrodė puikiai. Taigi, gyvena ji dviejų kambarių nuomuojamame bute, miegamųjų namų rajone. Tiesa gyvena ji ne viena, turi šunį vardu Bugas. Rado jį prieš 4 metus prie šiukšlių konteinerių. Buvo vos kelių mėnesių mažylis,sušąlęs ir išsigandęs. Diana mylėjo gyvūnus, ir šitas mažylis nebuvo išsimtis pamilti ir parsinešti namo. Tada dar gyveno su broliu. Tėvų nei vienas nepažinojo, abu augo vaikų namuose. Brolis buvo trejais metais vyresnis už Dianą.

Dėl Bugo jis nebuvo patenkintas. Šuns auginimas reikalavo nemažai pastangų ir laiko, bet Diana buvo užsispyrusi ir prižadėjo rūpintis šuneliu. Taip ji daro iki šiol, šunelį ji myli ko gero labiau nei save, perka brangų maistą, maudo, naudoja nepigias priemones šunų priežiūrai. Sau kartais gaili net nagų laką nusipirkti.

Žmonės, kurie augę vaikų namuose, dažniausiai laikomi asocialiais, nemokančiais prisitaikyti gyventi visuomenėje, vagimis, banditais, žodžiu visokio plauko nusikaltėliais. Bet Diana su Kasparu buvo kitokie. Abu gerai mokėsi mokykloje, buvo pavizdys savo klasiokams. Baigusi vidurinę mokyklą, Diana įstojo į universitetą, studijavo buhalterinę apskaitą. Nuo mažens buvo "tiksliukė". Skaičiai jai buvo draugai. Dar darželyje ji jau mokėjo skaičiuoti iki keturženklių skaičių, ir šeip daugeliui dalykų buvo gabi. Skaitė visokio žanro knygas, domėjosi astronomija, informacinėmis technologijomis. Buvo idomi pašnekovė žmonėms, kurie bent truputi domėjosi kažkuo daugiau nei "feisbuku" ar "instagramu".

Dirbo ji patį paprasčiausią darbą, koki tik gali dirbti buhalterė. Ji dirbo- buhaltere. "Vytauto kanceliarija" taip vadinosi įmonė. Darbas nesunkus, kai išmanai ką darai. Šefas, kartais būna tikras "spuogas ant šiknos", bet jei per daug neimsi į galvą, darbinė atmosfera visai pakenčiama. Tiesa, atlyginimas galėtų būti didesnis, bet Diana išsiverčia su tuo ką gauna.

Kasparas, dabar jam būtų 27 metai. Dianos vienintelis brolis ir vienintelis giminaitis, kurį pažįsta. Nei tėvų, nei tetų, dėdžių ar dar kitokių giminaičių jie nepažįsta, turėjo vienas kitą. Kasparas sesę labai mylėjo ir saugojo. Turėjo praeiti nemažai laiko kol jis pripažino Dianos ir Beno draugystę. Po mokyklos jis įstojo studijuoti architektūrą, bet po nepilnų metų susižavėjo automechanika ir pradėjo dirbti vienam garaže pas draugo tėvą. Sekėsi pukiai, vaikinas turėjo "auksines rankas". Draugo tėvo garažas tapo populiarus visame mieste ir netik. Žmonės kreipėsi į juos iš įvarių miestų. Kasparo aistra tapo motociklai, galėdavo krpštytis prie jų valandų valandas. Taip pat važinėtis jais. Buvo sugalvojęs motociklu apkeliauti visą šalį, bet vos sulaukęs 25 metų, pasitraukė iš gyvenimo. Savo noru. Palikęs begalę skausmo sesers širdyje ir daugybę klausimų: Kodėl?

Laura, geriausia Dianos draugė, jau ir pati nepamena nuo kada. Jai 25 metai. Laura iš pasiturinčios šeimos. Tėvai jau 17 metų turi viešbutį– spa– kazino viename. Vietiniai tai vadina Užmiesčio klubu. Ten galima ir apsistoti, ir sveikatingumo procedūrų išbandyti ir pasilinksminti, įvairios programos, renginiai. Šeima neblogai tvarkosi, mieste yra gerbiami verslininkai. Laura ten dirba. Yra atsakinga už svečių priėmimą, bet tai nėra administratorės darbas. Šeip Laura audringa mergina, gyvenime dievina linksmybes, vakarėlius, vyrus. Puse miesto vyrų ją pažįsta. Bet kas liečia darbą tėvų klube– Laura labai darbšti ir atsakinga. Keistesnės merginos dar reikėtų paieškoti. Su Diana jos visiškos priešingybės, bet geriausios draugės.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PERĖJIMASWhere stories live. Discover now