7ο κεφάλαιο

10 1 0
                                    

Μετά από λίγο τα παιδιά γύρισαν στα σπίτια τους Επειδή είχε πάει αργά και τα κορίτσια το πρωί ειχανε πάλι σχολείο και έπρεπε να είναι ξεκουραστες Επειδή τους περίμενε ένα δύσκολο 7ωρο με ένα γερό 2 μαθηματικά και αρχαία τα οποία δεν τα άντεχαν καθόλου ούτε να τα βλέπουν δεν ήθελαν.

Καμέλια pow
Αφού γυρίσαμε στο σπίτι και καθίσαμε να τσιμπήσουμε κάτι για της βραδυνές λιγουρες δηλαδή εκτός από το ότι τσακισαμε ότι υπήρχε στο ψυγείο φάγαμε και όλα τα σοκολατάκια από την σοκολατιερα της μάνας μου και αύριο το πολύ μόλις τα δει θα την πιάσει κρίση ευτυχώς εγώ θα φύγω για το σχολείο την γλύτωσα πάλι.
Κ: Τι έγινε Νίκο με την Έλσα για πες λεπτομέριες.
Ν: Μικρή Γιατί θέλεις να τα μαθαίνεις όλα??
Κ: Επειδή δεν είμαι καθόλου κουτσομπόλα πες τώρα.
Ν: Δεν έχω να σου πω τίποτα ότι θέλει ας σου πει η φίλη σου μην είσαι ανυπομονη Κάνε υπομονή και θα σου τα πει όλα αύριο είμαι σίγουρος είναι μεγάλη πολυλογου αλλά είναι γλυκουλα δεν μπορώ να πω.
Κ: Οχουυυυ καλά ντε μια ερώτηση έκανα μην βαράς... Γλυκουλααα εεεε την δαγκωσαμε την λαμαρινα Νικολάκη πολύ άσχημα.
Ν: Σκάσε μικρό γτ θα σ το βγάλω το αυτί.
Κ: Καλά καλά σκάω ότι πεις. Εσύ Κωστάκη τι έγινε με την Άννα είδα κάτι περίεργα βλεμματακια για πες τι συμβαίνει Μήπως και εσένα σε πονάει το δοντάκι σου λίγο??
Κω: Εμένα να με πονάει το δοντάκι μου για αυτή?? Όχι με τίποτα.
Ν: Και εγώ κάτι είδα λεγε ρε μαλακά τι έγινε την θες??
Κω: Σκάσε και εσύ ρε μαλακά εγώ δεν την θέλω αυτή σ είπα.
Κ και Ν: Ναι το είδαμε φαίνεται
Κω: Σκάστε είπα και πάμε για ύπνο μην μ τα πρηζετε δεν την θέλω την ξυνη σας είπα.
Κ και Ν: Καλαααα
Κω: Άντε καληνύχτα χαζά
Κ: Καληνύχτα ερωτοχτυπημενα αδελφάκια μου τα λέμε αύριο.
Ν: Καληνύχτα μικρή και άσε την πλακιτσα.
Κ: Καλά καλά θα τα πούμε αύριο.

Έλσα pow
Το σπαστικό το ξυπνητήρι χτύπησε ξανά στις 7 πάλι να μ την σπάσει θέλει τέλος πάντων σηκώθηκα με το ζόρι και ντύθηκα να πάω στο σκατοσχολειο πάλι ποοο δεν ψήνομαι καθόλου αλλά με το ζόρι θα πάω φεύγω από το σπίτι και έφτασα στην είσοδο που με περίμεναν τα κορίτσια.
Ελ: Καλημέρα κοριτσαρες μου
Αν: Καλημέρα κούκλα
Κ: Καλημέρα baby πως είσαι
Ελ: Καλά εσείς πως είστε??
Αν: Καλά και εμείς
Κ: Πάμε να καθίσουμε στο παγκάκι μέχρι μα χτυπήσει το κουδούνι να μας πεις έχεις πολλά να μας πεις σήμερα οπότε θα μας πάρει ώρα γ αυτό μην αργειτε.
Ελ: Εμμμ δεν κατάλαβα τι έχω να σας πω??
Αν: Προχωρά γρήγορα και μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις έχεις να μας πεις παρά πολλά και όλα τα θέλουμε με λεπτομέριες
Ελ: Παναγιά μου ανάκριση με της τρελές που έμπλεξα καλά καθίστε θα σας τα πω.
Κ: Ναι τώρα για να μην τρελαθώ λεγε θέλω όλα λεπτομερος.
Ελ: Όχι ότι δεν είσαι ηδη τρελή αλλά τέλος πάντων.
Λοιπόν φύγαμε από εδώ και είχαμε αφήσει μια συζήτηση στην μέση για το ποια του αρέσει και μου είπε να πάμε μια βόλτα να σας πω την αλήθεια δεν το περίμενα αυτό χθες πήγαμε λοιπόν σε ένα πολύ όμορφο μέρος με υπεροχη θέα και μου είπε ότι εγώ είμαι αυτή που του αρέσω και αν θέλω να είμαστε μαζί και εγώ του απάντησα ότι και εμένα μου αρέσει και εννοείται πως θέλω να είμαστε μαζί και με φίλησε και μετά καθίσαμε λίγο εκεί και μετά γυρίσαμε σε εσάς εντάξει τώρα πέρασε η ανάκριση??
Κ: Οοοο μωρέ γλυκουλια μου πολύ χαίρομαι για εσάς μακάρι να είστε πάντα μαζί και καλά.
Αν: Μπράβο κοριτσάρα μου και εγώ χαίρομαι πολύ για εσάς.
Κ: Εσύ Άννα τι βλέμματακια ήταν αυτά χθες με τον Κώστα όλο νόημα τι έγινε Μήπως τον θες??
Αν: Εγώ αυτόν το βλάκα?? ΠΟΤΕ
Κ: Καλά όλοι έτσι λένε στην αρχή και μετά μια χαρά τα φτιάχνουν οπότε άσε τα σάπια και πες.
Ελ: Έλα Αννούλα εμείς σου τα λέμε όλα μην μας αποφεύγεις και ξέρασε τα όλα σε εμάς.
Αν: Τίποτα σας είπα ξέρετε ότι εάν συνέβαινε κάτι θα είσασταν οι πρώτες που θα το μαθαίνετε οπότε σας είπα δεν τρέχει τπτ ακόμα τουλάχιστον.
Κ: Εντάξει κατάλαβα άστα όλα πάνω μου.
Αν: Όχι δεν θα κάνεις τίποτα σ είπα δεν τον θέλω τον βλάκα.
Κ: Καλά καλά πάμε τώρα γιατί έχει 5 λεπτά που χτύπησε και θα φάμε απουσία.
Ελ: Δεν την φοβάμαι την απουσία του μαθηματικού αλήθεια σ λέω και χάρη θα μας κάνει.
Αν: Ναι αυτό ισχύει δεν ψήνομαι και πολύ να μπω σε αυτόν αλλά τέλος πάντων πάμε τώρα να ρίξουμε έναν ύπνο στο θρανίο και μόλις περάσει αυτό το 2 ώρο ξυπνάμε.
Κ: Καλά άντε πάμε κάπως θα περάσει η ώρα μην τρελαινεστε ξέρετε ότι μαζί περνάει πάντα γρήγορα η ώρα αλλά Κ εγώ ψήνομαι να ρίξουμε έναν υπνάκο και ξυπνάμε την άλλη ώρα.

Τα κορίτσια μπηκαν στην τάξη με το ζόρι ευτυχώς πριν τους βαλει απουσία αν και δεν ήθελαν και πολύ να κάνουν μάθημα καθόντουσαν και μιλούσαν στην αρχή μετά τους έκανε παρατήρηση και σταμάτησαν να μιλάνε και απλά ξάπλωσαν στο θρανίο αλλά ο μαθηματικός είχε άλλη άποψη για το θέμα.
Μαθ: Λοιπόν κορίτσια τι το περασαμε εδώ μέσα υπνοδωμάτιο η καφετέρια που μιλάτε και μετά κάνετε ότι κοιμάστε θα παρακολουθήσετε και καθόλου η θα το συνεχίσουμε για πολύ τον υπνάκο
Ελ: Μας συγχωρείτε κύριε αλλά έχουμε κουραστεί παρά πολύ και θέλουμε να κοιμηθούμε δεν ενοχλούμε οπότε κάντε το μάθημα και μόλις τελειώσουμε ξυπνήστε μας αν θέλετε αλλιώς θα ξυπνήσουμε από το κουδούνι.
Μαθ: Εγώ να σας ξυπνήσω είστε καλά?? Έχετε καταλάβει που βρίσκετε?? Τι κατάσταση είναι αυτή δεν σεβεσται τον χώρο που βρίσκεστε??
Ελ: Η αλήθεια είναι κύριε ότι ο χώρος θέλει μια μικρή αλλαγή για ν γίνει πιο όμορφος και να τον σεβόμαστε πιο πολύ να βάλουμε 4 5 κρεβατάκια και έτσι μια καφετιεριτσα να πίνουμε και κανένα καφεδάκι αφού ξυπνάμε μην ερχόμαστε τζάμπα.
Μαθ: Δεν πας καλά παιδί μου καλύτερα να κοιμάσαι παρα να μιλάς.
Ελ: Στα λόγια μου έρχεστε καληνύχτα καλο μάθημα τα λέμε μόλις χτύπησει κορίτσια μου καληνύχτα μπορούμε να κοιμηθούμε είπε ο κύριος.
Κ: Καληνύχτα αγαπημένε μου κύριε.
Μαθ: Σταμάτηστε επιτέλους
Αν: Καλά σκάμε καληνύχτα.

Τέλος και αυτό το κεφάλαιο ελπίζω να ήταν καλο τα λέμε στο επόμενο μέχρι τότε καλά να περνάτε..!!!

My New friend and my love..!!! Where stories live. Discover now