Mar nagyonnagyonnagyon vartam ezt a napot uhynais ma erkezik a sulinkba elezem szetelme. Mar negyoyn regota varok atra h migismerhem az igazit. Es biztos vagyok benne h o lesz az. Nikolasz Pirsze. Imadom ot es olyan nagyon jol nez ki h az mar szinte hihetetlen. Csak az a baj h o rosszfiu en meg jokislany igy nemhiszem h eggyutt lehetnenk.
Nehem mar ska ez jutozt.&&&
Rehgel nagyon vidoaman keltem ugyanin ma vegere alalkozatk a szerelmennel. Direkt wz o kedveert felkqpam egy nagoyn seksy kek rucit.
Aztam gelultem a motoromra es elindultam a suliba. Mikor beertem mindenk fiuka megbamulr. A lanyok meg irigykedve neztem a testemre. Hatt van si mie r igy nezniuk. Ninik sosen lesz ilyen alaktuk.
Besetaltqm a terembe es jokislanykoz meltoan az elao padba ultem. Mikro bejott q tanar majd felgalt a szemvelb a cen pervi. Mskt komooyl?? Mondjuk elehet jo lenne yakorlasnak h mie Nikel eleeunknide megmwgyobb tapasztwlarom legxen.
Mite eszheztertem mar ki sj csongettek az orarol se a twnar megallitott.
-ez volt az uzlolso orad uyge?
Es koelebb hott hizzam.
- hatt igen
-akk nemmenekusz
Ee eeoszakosan megcsokolt. A fasui lehet mar v 60 eves .
-mostpedig megtuddo h csinaltu mu ezt. Az en idomben
Felrwmcsigalta a rucim aljat es fondolom enmkell tovabb taglalnom mi tortent....