Ještě před tím, než se pustíte do této fanfikce, tak tučné písmo je autorčina poznámka, dodatek nebo varování k příběhu.
A teď už si můžete užít tuhle špatnou a dosti cringe splácaninu.
__
Uslyšel jsem zařinčení mého domovního zvonku a s nelibostí se zvedl z mé postele. Bylo mi jasné, že to s největší pravděpodobností byl Honza, se kterým jsme dnes měli natáčet video, kde budeme číst fanfikce o nás dvou.
Ani jednomu se nám do toho moc nechtělo. Už teď jsme věděli, že gramatiku a smyslný děj si autorky spletly s politiky a vykonaly další pražskou defenestraci. A ještě k tomu ten fakt, že mám přítelkyni a čtu gay fikci o mně a o člověku, který je můj editor, je dost zvláštní.
Tak jsme si před natáčením dali pár panáčků, aby jsme zaprvé oslavili Honzovy osmnáctiny a zadruhé na odvahu.
Bohužel jsme se do toho už museli pustit, protože času bylo málo a fanfikcí nakonec taky, ale víc se mi sem hodí, že jich bylo hodně, takže času bylo málo a fanfikcí hodně.Po několika hodinách natáčení a přetvařování různých fanfikcí jsme to konečně měli za sebou. Vypl jsem kameru a kouknul jsem se na Honzu. Ten můj pohled opětoval a nějak se to proměnilo v oční válku aka. kdo dřív mrkne, nebo uhne pohledem, ten prohrál.
(Teď se budu inspirovat určitým komentářem pod videem. Komentář můžete vidět v médiích a odkaz na video bude daný na konci. Omlouvám se všem kdo to musí číst, ale bez toho by to nebylo ono. Za jakoukoliv psychickou újmu nepřebíráme zodpovědnost.)
Pomalu jsme se k sobě začali přibližovat a naše oční válka se stávala více intenzivní. Jeho pohled náhle sjel na mé rty, které byly lehce pootevřené. Nevím jestli to bylo tím alkoholem, nebo prostě tím zvláštním okamžikem, ale naše rty se setkaly. Z jemného a něžného polibku se náhle stal drsný a chtivý. Prohrábl jsem mu jeho dlouhé hnědé vlasy a přitáhl si ho za ně blíž. Lehce mi vzdychl do úst a začal mi rukou putovat po těle. Jeho dlouhé prsty si se mnou začali hrát.
Nechápu jak se to vše stalo, ale najednou jsem byl přišpendlený k posteli a on si se mnou dělal cokoliv se mu zachtělo. Nechal jsem ho. Byl jsem zmatený a nevěděl jsem jak se mám cítit. Na jednu stranu jsem si to užíval a na tu druhou jsem pořád musel myslet na Míšu. Nakonec jsem se ale nechal poddat jeho jemným dotekům.
V jednu chvíli tlak, který mě držel dole povolil. Rychle jsem vstal, využil momentu jeho nepozornosti a přebral jsem iniciativu.
Pomalu jsem ho přitlačil k mému stolu a předem se mu omluvil. Se zvětšujícím se tlakem jsem uslyšel bolestný vzdech. Zastavil jsem a zeptal se jestli mám pokračovat. Po jeho přikývnutí jsem ho pohladil po jeho holých zádech a vtiskl jsem mu na ně něžný vlhký polibek.
Na jeho tvářích se začali tvořit mokré cestičky, které se setkávali na bradě a z té zkapávaly na desku stolu. Řekl mi ať nezastavuji. Moje ruce putovaly po jeho kůži ve snaze ho uklidnit.
Naše těla se spojila a z jeho hlasu byla slyšet úleva. Úleva se postupně měnila na vzrušení a prodleva mezi jednotlivými vzdechy se začínala zkracovat.Ještě jednou jsme se na sebe podívali a spojili jsme naše rty v dlouhý polibek, ve kterém byly vystiženy snad všechny pocity, které jsem v tu chvíli cítil. Jediné co nás teď zatěžovalo byla pokrývka, která nás dělila od reálného světa. Poté se kolem mě obmotaly jeho bledé paže a v jeho obětí a plný pocitů jsem upadl do spánku.
Všechny následky a problémy, které kvůli tomuhle přijdou můžou počkat. Teď už bych čas stejně nevrátil, ani kdybych chtěl.__
Mám ráda otevřené konce a taky nemám odvahu a nápady na to, abych psala další díly, takže nechám vaší, určitě bujnou fantazii, aby si domyslela co se stalo to následující ráno.
Pokud to někdo vydržel až do konce tak gratuluji a děkuji.
A tady máte slíbené video.
ČTEŠ
jednodílovka Smusa a Stay12 -fanfikce
FanfictionTo takhle Šimon a Honza jednou udělali jejich osudovou chybu a řekli, ať napíšeme nějaké spicy fanfikce. Inspirovala jsem se komentářem a napsala jsem to trochu i jako parodii na fanfikce tady na wattu. A je to docela 💩