DEVAM ETMEYE KARAR VERDİM!
O döl israflarını takmamam gerktiğini söylediniz ve bende öyle yaptım. Onları takmamaya karar verdim ve bunuda tatlı bir bölüm ile bonuslamak istedim.
BENİ DESTEKLEYEN HERKESE KUCAK DOLUSU ÖPÜCÜK.
******
"Hızlı, hadi bir iki üç vur. Evet bebeğim hadi. Bir iki üç yumru tekme aynı anda"
Box torbasını yumruklarken göz ucu ile Boraya baktım. Bu akşam yasak dövüş vardı ona hazırlanıyorduk.
"Bora sen de neden katılmıyorsun?"
Elindeki telefonundan bakışlarını bana çevirdi.
"Çünkü büyük ihtimal biz karşı karşıya geliriz ve ben sana vuramam. Kaybetmeyi sevmiyorum."
Gülümseyip ona öpücük attım.
"Ha bu arada, sana bir hediyem var"
Hediye mi? BAYILIRIM!
"NEY HEMEN VER"
Sırıtarak arka odalardan birine gidip yanıma geldi. Kırmızı bir paketle geldi ve bana verdi.
"Yılbaşı hediyeni bu kadar erken vermek istemezdim ama şimdi vermek istedim"
Yanağından öpüp heyecan ile paketi açtım. Ve bam, bel altı.
"Bora bu ne?"
Elimdeki önünde rengeyiği burnu ve boynuzları olan yılbaşı temalı baksıra baktım. Sırıtmaya başladı.
"Dedim ya yılbaşı hediyen işte. 2020 ye sevişerek gireceğimiz için o an bir heyecan olsun istedim. Benimki evde. Gösteririm sonra. Çift gibi giyinmek istediğini sanıyordum."
Elimdeki baksırı pakete koyup ona ilerledim. Sakin olmamı beklemediği bariz olduğundan şaşkınlıkla bakmaya başladı.
"Bora, seni....ÖLDÜRÜCEM"
Ve onu bütün spor salonu etrafında tam olarak yarım saat kovaladım.
Ata'dan: (Y.N: acaba nolcak wkdke)
Ah evet güzel bir seksten sonra sıcak bir kahve iyi gelebilir. Tabiki de artık günlük bir rutin haline gelmiş olan,
Ata ve Caner ile seks saati sonrası sert bir kahve lazımdı.
Yanımda uyuyan Canere bakarak gülümsedim. 2 saat önceki hırçın halinden eser yoktu. Üzerime Canerin mor sweat'ini giyip aşağı indim. Merdivenlerden gelen çıplak ayak seslerim beni nedense güldürüyordu. Tam salona girecekken duyduğum sesler ile içeriyi dinleyemeye başladım.
"Emin misin Bulem bu işe yarayacak mı?"
Bu Candı. İsminin Bulem olduğunu öğrendiğim kız konuştu bu sefer.
"Merak etme Can, bu sahte hamilelik raporlarını Caner ve Ataya gösterdiğimde Ata ondan ayrılır sen Atana kavuşursun bende Canerime"
Ağzım şaşkınlıkla açıldı. Allahım lütfen bu sadece bir kabus olsun.
"İşe yarasa iyi olur bu raporları çıkarmak için kaç takla attım haberin var mı? Hemşireyi sikmek zorunda kaldım"
Can yapmış olamazsın değil mi.....
"Tam o domates kafadan kurtuldum derken bu çıktı bide. Allahım ben bu çocuğun hastalığını nasıl iğleştiricem. Kendi cinsini seviyor, cidden iğrenç"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Bad' Boy /BxB/ 'Tamamlandı'
Povídky/Bad boy içerikli kitap :d/ "Özür dilerim çantamı alabilir miyim? Geç kaldım" "Okulumda bir ibne istediğimi kim söyledi?" Gay içerikli kitaptır. Homofobiklere yasak/