Taak a je tu další kapitola tentokrát jak už jste se dozvěděli z názvu kapitoly bude to o srdci z ledu Věnování kapitoly: Klárce a všem holkám co se to taky stalo nebo i klukům, prostě všem co se to stalo nebo je jen baví číst mou knihu. Takže jak začít? Ach ano už vím, to že vás někdo nechce protože se chováte jako to největší arogantní prase co kdy chodilo po té naší planetě neznamená že ta druhá osoba má srdce z ledu nebo že je to,, chladná mrcha,, znamená to že jste se jí zhnusili charakterem a upřímně? K čemu ti je ze je ten kluk hezký když se chová jako koště bez mozku? Ano přesně, K HOVNU. Proto holka není mrcha bez srdce nebo jak se v dnešní době s oblibou říká,, děvka, kurva, píča,, a podobné věci. Ne. Je to pouze holka co vybírá kluka srdcem a ne očima či něčím trošku níž. Je to holka co hledá dlouhodobý hezký vztah a ne šuk na jednu, dvě nebo tři noci. To že je někdo cílevědomí a víc co chce neznamená že je to namyšlený krypl. Naopak, je dobře že ví co chce a jde si za tím. Jasně není to mířené jen na mužské osazenstvo. Je pravda že v dnešní době i holka je radši za kreditku než za lásku. Radši dostane nový iPhone X než růží z lásky. Je pro ně lepší večeře v nejdražší restauraci než pouštění filmů u popcornu doma. Ale zase neplatí to na všechny holky ani kluky. Jeden dost chytrej týpek jednou řekl že,, za peníze si štěstí, lásku ani domov nekoupíš,, a víte co? Měl sakra velkou pravdu, lásku nejde vynutit penězi ani dárky. Holka je radši za to že do ní vkládáte čas než peníze. Je pro ni víc pusa na nos než to že ji svezete ve svém Bávku. A mohla bych to vypisovat ještě hodiny a hodiny. Takže moje moudro dne zní : Dávejte osobě na které vám záleží váš čas, to je pro tu osobu víc než nějaký drahý dárek. A rada zdarma pro dnešek? Holka/kluk- Je anděl, ďábel a mrcha v jednom svým chováním v ní/něm zbudíš jednu z těch tří osob nebo povah jak chcete, tak si poté neztěžujte jak se k vám ta osoba chová. Jelikož jak řekl další dost moudrej týpek :Člověk je jako zrcadlo, odráží jen to co do něj vkládá TY sám.
Taak a to je pro dnešní kapitolu vše díky za přečtení, hlasy a všechnu podporu. Chci aby jste věděli že si každé vaší odezvy vážím.
~Anežka
ČTEŠ
Ze života středoškolaček
Hài hướcNěco na styl deníku několika holek co žijou poměrně zajímavý život. 🙏 Nezaručujeme že po dočtení bude váš psychický stav stejný jako před čtením.