Ne-am alineat si am asteptat toti în liniste ca să vină, vezi doamne, "șeful" Nostru.
( Yoongi's pov)
Cand am ajuns in fața grupului primul lucru a fost să o iau de braț pe Eunji si sa o duc la mine în birou. Doar noi doi.
Am trantit-o de perete, ea scoțând niște mici sunete. Îmi plăcea.
Am luat-o de mâini și i-am pus cătușele. Puteam să îi vad frica din ochii ei dar nu imi pasa atât de mult, mai mult vroiam să o învăț o lecție bună.( Eunji's pov)
Îmi era frică de ce ia venit în cap. Un rânjet i se ivește pe față, apoi se apropie de mine încet începând să mă sărute pe gât. Mâna lui dreaptă se așează pe talia mea subțire și mă trage mai aproape de el iar cu mâna stângă mă strânge de sân, făcându-mă să țip de durere.
- Ahh...Aaahhh....
Mă durea dar nu puteam să fac nimic.
Dintr-o dată se oprește. Puteam să îi simt respirația pe buzele mele moi si pline de sânge. Evit să fac contact vizual cu el dar nu puteam să scap nici de data aceasta că își lipește două degete pe bărbia mea obligându-mă să mă uit în ochii lui.
Cel puțin era calm. Stiam ca nu o să mai rănească...
- Data viitoare dacă se mai întâmplă să vorbesti fără să te gândești de două ori, o să am grijă să te doară foarte tare.
Astea au fost ultimile cuvinte inainte sa plece.
CITEȘTI
Daddy's girl [Fanfiction]
FanfictionEunji este o reafăcătoare care ajunge în mâinile celui mai cunoscut polițist din oraș, Min Yoongi. ➹ Începută: 15.12.2019 ➹ Finalizată:25.12.2019