Hello readers, welcome to the world of my second book, "Love Me Badly"! I might change the title later on but for now, this is the best I could come up with.
The beginning might be a little cliché, but I assure you, that this story will be a promising one to you all. 🥰🧡.
Disclaimer
This book contains coarse language, mentions of suicide, triggers of death of loved ones and mature scenes. Anything you see in this book that is similar to a real-life objective is all purely coincidental. This book is fiction, everything in here is fiction, not to be taken seriously.
_____________________________Character P.O.V. Sypnosis
𝑵𝒆𝒘𝒔 𝒉𝒂𝒔 𝒔𝒑𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉𝒐𝒖𝒕 𝑯𝒂𝒍𝒍𝒃𝒓𝒊𝒅𝒈𝒆 𝑯𝒊𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒏𝒗𝒊𝒆𝒅 𝒄𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒔𝒑𝒍𝒊𝒕 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂 4-𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒑. 𝑲𝒆𝒍𝒍𝒊𝒂𝒏𝒂 𝑪𝒓𝒆𝒔𝒔 𝒊𝒔 𝒅𝒆𝒗est𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒖𝒑. 𝑩𝒖𝒕 𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒖𝒓𝒆, 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒔 𝒉𝒊𝒎 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒆𝒗𝒆𝒓. 𝑺𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒂 𝒑𝒐𝒘𝒆𝒓𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏 𝒂𝒍𝒍-𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒅𝒊𝒗𝒂 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒔 𝒏𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒃𝒍𝒆𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒖𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒚.
𝑼𝒓𝒊𝒂𝒉 𝑮𝒓𝒆𝒆𝒏 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒑𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒎𝒂𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒕𝒚𝒑𝒊𝒄𝒂𝒍 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒃𝒐𝒚 𝒘𝒉𝒐 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒖𝒍𝒆𝒔, 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒎 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒎𝒆𝒆𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒚𝒆. 𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒔 𝒕𝒐 𝒅𝒂𝒕𝒆 𝒉𝒊𝒎, 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒃𝒐𝒚 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒔 𝒕𝒐 𝒃𝒆𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒖𝒑. 𝑺𝒐 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒔 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒖𝒏𝒕𝒐𝒖𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒅𝒖𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒑 𝒔𝒕𝒂𝒕𝒖𝒔, 𝒃𝒆𝒄𝒐𝒎𝒆𝒔 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒍𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒑𝒑𝒓𝒐𝒂𝒄𝒉𝒆𝒔 𝒉𝒊𝒎 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒃𝒍𝒊𝒄 𝒆𝒚𝒆?
𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓. 𝑯𝒆 𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒆𝒓. 𝑯𝒆 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒉𝒆𝒓. 𝑫ean 𝑫𝒖𝒅𝒅𝒔𝒐𝒏 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒑𝒕𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑯𝒂𝒍𝒍𝒃𝒓𝒊𝒅𝒈𝒆 𝑯𝒂𝒘𝒌𝒔 𝒇𝒐𝒐𝒕𝒃𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒆𝒂𝒎, 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒏𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑯𝒊𝒈𝒉𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝑭𝒐𝒐𝒕𝒃𝒂𝒍𝒍 𝑵𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍 𝑪𝒉𝒂𝒎𝒑𝒊𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒑𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔. 𝑯𝒆 𝒏𝒆𝒆𝒅𝒆𝒅 𝒏𝒐 𝒅𝒊𝒔𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒖𝒏𝒇𝒐𝒓𝒕𝒖𝒏𝒂𝒕𝒆𝒍𝒚, 𝑲𝒆𝒍𝒍𝒊𝒂𝒏𝒂 𝒘𝒂𝒔 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎. 𝑯𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒚 𝒃𝒚𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒊𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇𝒇. 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒐𝒘 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒂𝒇𝒇𝒆𝒄𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒍𝒂𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒏.
- 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑴𝒆 𝑩𝒂𝒅𝒍𝒚 𝒃𝒚 sozew_
YOU ARE READING
Love Me Badly
RomanceThe most popular and hottest couple in HallBridge High has officially split after 4 years of being in a relationship. Kelliana Cress desperately wants him back, so what does she do? She dates the very person he loathes the most. Uriah Green. What'...