chapter 3.

1.5K 63 4
                                    

A doua zi m-am trezit în pat nu pe jos așa cum m-a lăsat ieri. Începusem să cred că acolo o sa dorm la noapte dar nu. Tot ce s-a întâmplat ieri... Mă simt ca într-un vis. Refuz să cred ca era adevărat dar știam în adâncul inimii ca nu puteam să ascund asta.

După câteva minute mă duc la ușă unde stătea Namjoon. Tot ce mă gandeam erau fluturi din stomac pe care nu puteam controla.

Ma sprijin de bara de fier și într-un final trag aer în piept.

- I-Iartă-mă pentru i-ieri.

- E în regulă copilă.

De ce am spus așa ceva? Ma intrebam încontinuu.

De fapt chair asta vroiam să îi spun. Dacă nu o spuneam incepeam să ma simt prost. Am oftez lung dar după aceea am zâmbit.

- câteva ore mai târziu -

Mă trezesc din somn. Nu văd nimic din cauza ca e beznă. Când s-a făcut noapte dacă doar abia m-am trezit. Chiar am reusit sa dorm cu orele. Nou record.

Aud niște pași dar nu le bag în seamă. Apoi aud ușa care se deschide. Intrase Yoongi peste mine în camera. M-am dat mai în spate, în colțul patului.

- Nu vreau sa îți fac nimic.

N-am spus nimic. Asteptam doar motivul pentru care era aici. Cu siguranță nu îi era dor de mine.

Se așeză pe pat lângă mine. Îmi dăduse părul din ochi după urechi. Nu pot să inteleg de ce se comportă așa cu mine si ceilalți nu.

Se apropie de mine ușor. Puteam să-i îi simt respirația pe nasul meu, apoi nu mi-a venit să cred ce a făcut.

Mi-a dat un pupic pe nas.

Daddy's girl [Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum