chapter 4.

1.3K 61 6
                                    

Mi-am deschis ochii realizând că o nouă zi a inceput. Cred că am dormit doar 2 ore toată noaptea. Nu am putut să uit momentul în care Yoongi m-a sărutat pe nas.

Oare mă place? De ce se comportă așa de frumos cu mine?

Ma uit cu ochii între deschiși. Ușa se deschide dar nu văd de somn, dar cine ar putea să fie înafara de Yoongi.
Se sprijină de perete și se uită la mine. Casc din nou și mă întorc pe partea cealaltă. Vroiam doar să dorm, nimic mai mult.

- Aish.

Se așează pe pat lângă mine. DIN NOU! cred că o s-o iau razna.

- Ce vrei? Îl intreb simtindu-mă că am facut un mare efort. Eram atât de obosită încât nu puteam să mai spună altceva.

- Tu așa vorbești cu șeful tău? Spune calm apoi îmi lovește fundul dar nu prea tare. Numai că să mă audă că gem.

Mă îndepărtez de el până ajung la colțul patului crezând că scap dar la naiba, m-a prins de mână și m-a pus la el în brațe.

Simt cum mă încălzesc la față și fluturi care zboară disperați la mine în stomac.

Am facut tot ce am putut să mă îndepărtez de el, dar nu aveam nicio șansă. Era prea puternic.

- Lasa-mă! Țip dar în zadar.

Ma trage de mână și într-un final reușește să mă liniștească. Mi-a pus cătușele și le-a prins de pat ca să nu mai fug nicaieri.

- Ce vrei de la mi-

- Taci. Spune scurt și la subiect.

Îmi sarută gâtul apoi sânii. Îmi dă fusta jos și îmi rupe chilotii în doua. La asta nu m-am așteptat.

Își înfinge degetele lungi în mine facandu-mă să gem.

- Ahhh... ah...

Începusem să mă întreb daca chiar mă plăcea sau doar voia să facă sex.

Puteam să îi simt respirația pe obraji mei roz ca trandafirii. Îmi intorc privirea spre el si îl sărut. Limbile noastre dansau, dar faceam asta doar pentru atenție. Dacă tot făcea asta de ce să nu profit.

Daddy's girl [Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum