32-KALBİMDEKİ AĞRI

10.8K 332 98
                                    


Lütfen bölüm sonu açıklamasını es geçmeyin size ufak bir bilgi verdim.

#Emre Aydın - Beni vurup yerde bırakma

Keyifli okumalar dilerim🌸

¦~KALBİMDEKİ AĞRI~¦

Günçiçek

Uykumdan sıyrılmaya çalıştığım sıra mırıltı şeklinde sesler çıkardım. Yerim öyle rahattı ki bir an için nerede olduğumu şaşırdım. Kulağıma çalınan düzenli kalp ritimleri dengemi sarstı. Gözlerimi kırpıştırarak aralarken bakışlarım üzerinde yattığım göğüse ardından o üzerinde yattığım göğüsün sahibine kaydı.

Olanları bir kaç dakika aklım idrak edemezken öylece uyuyan suretine bakakaldım. Ne oluyordu?

Daha sonra aklım başıma gelirken hızla göğsünden doğrulup ondan uzaklaştım. Kalbim hızla atarken çarşafı göğsüme çektim. Biz..

Beynim uğulduyordu. Sağlıklı düşünemiyordum ve hiçbir şey hatırlamıyordum. Buraya nasıl geldiğimi, neden burada olduğumu ve dahası neden çıplak olduğumu bilmiyordum. Aklıma tek bir şey geliyordu. O da biz..

Elimi alnıma götürüp kızıl saçlarımı geriye yatırdım. Biz..bunu yapmış olamazdık. Hayır..

"Hayır!" diye inledim kısıkça.

Dişlerimi dudaklarıma geçirip ısırırken ağlamamaya çalıştım ama başaramadım. Gözyaşlarım bir bir yanaklarımı ıslatmaya başladı. Ellerimi yüzüme kapatıp sessiz sessiz ağlamaya başladım. Asaf'ın uyanmaması için sessiz olmaya çalıştım. Boğuk bir hıçkırık nüksetti boğazımdan, mani olamadım.

Ben dizlerimi kendime çekmiş ağlarken onun uykulu sesini işittim.

"Günçiçek?"

Duraksadım. Ellerimi yüzümden titreyerek ve yavaşça indirdiğimde gözlerimiz buluştu. Ona kırgınlıkla bakarken gözleri acıyla parladı.

"Günçiçeğim," diyerek bana doğru uzandı fakat kendimi hızla geri çektim.

Asaf öylece kalakalırken bu takındığım tavır onu yıktı, bunu görebildim. Havada asılı kalan eli sıkıca yumruk formunu aldı. Elini aşağı ağırca indirirken yanak kasları dalgalandı. Boğazımdan küçük çaplı bir hıçkırık daha kaçtı. Asaf o anda yataktan ışık hızında çıktı. Altına hızlıca baksırını giyip odadaki banyoya yöneldi. Kapı gürültülü bir şekilde kapanırken yerimden sıçradım. Sonrasında yeniden ağlamaya koyuldum. Yatakta iyice küçülürken yok olmayı diledim.

Banyodan birtakım sesler yükseldi, aldırmadım. Devrilen dakikaların ardından banyonun kapısı aralanmıştı. Başımı kaldırıp ıslak kirpiklerimin altından ona baktım. Asaf beline bağladığı bir bez parçasıyla karşımda dikiliyordu. Başka bir zaman diliminde olsak şayet bu görüntü içimi titretebilirdi fakat öyle olmamıştı. Yaşanılanların ağırlığı gelip göğsüme çöreklendi. Nitekim gözlerimde hırs bürüdü.

Çıplak olmamı umursamadan hızla yatağın içinden çıkıp ona doğru atıldım. Asaf ona gelişimi hiç kıpırdamadan izledi. Hiç beklemeden üzerine atılıp sertçe göğsüne vurdum.

Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin