"— Nem hangzik olyan rosszul, hogy halottnak a csók."
Megcsókolni valakit nem is olyan könnyű, még ha csak némi játékról van is szó.
💋Jeno
"Mi az a csókháború?"x
Jaemin💋
"Egy játék, amihez nem kell nagyon mást használnod a szádon kívül."Részek száma: 6/8
Eddigi terjedelem: 10773 szó
Megnyitás: 2022.06.20.
Befejezés: —SZABÁLYZAT
A versenyzőknek el kell érniük, hogy társuk megcsókolja őket. A kényszerítés nem ér, sőt, pontlevonással jár.
✎
Egy csókcsata tarthat egy csóktól a következőig vagy egy naptól a következőig, többféle lehetőség is van, a lényeg az, hogy a kijelölés a bíró és a játékosok számára is egyértelmű legyen.
✎
A verseny (csókháború) hét napon át zajlik, hétfőtől vasárnapig. A bíró által meghatározott időpontokban összegzés tartandó a csókok és pontok terén.
✎
A játékban különböző szintek vannak, hogy hány ponttól kezdődik egy szint, azt a bíró határozza meg, ahogy azt is, napi hány csókot kell teljesíteni. Ez azért az ő feladata, mert ő ismeri a játékosokat.
✎
A bíró, ha elfoglaltságai szólítják, fogadhat maga mellé egy segédbírót.
✎
Amikor a versenyzők nem jutnak közös nevezőre, a bíró avatkozik közbe. A bíró döntése megkérdőjelezhetetlen.
✎
Bevethetőek elemek a csók elnyeréséhez például figyelemfelkeltő cselekedetek, aranyosság, satöbbi.
✎
Puszi a homlokra: 1 pont
Puszi az orra: 1 pont
Puszi az arcra: 2 pont
Puszi a nyakra: 3 pont
Puszi a szájra: 4 pont
Csók a szájra (rövid): 5 pont
Csók a szájra (hosszú): 10 pont
Franciacsók: 15 pontA társ megsértése (lelki): -2 pont
Csóktalan nap: -3 pont
Más megcsókolása: -5 pont
A csók kényszerítése: -10 pont✎
A rövid csók minimum öt, maximum tíz másodpercig, a hosszú tíz másodpercnél tovább tart.
✎
A nyertes egy kívánságát teljesíti a vesztes.
𝐂𝐒Ó𝐊𝐂𝐒𝐀𝐓𝐀 💋
YOU ARE READING
CSÓKCSATA ♡ nomin
Fanfiction❝- Ha nem viszel el enni, egy halottal folytathatod a játékot. - Nem hangzik olyan rosszul, hogy halottnak a csók - vonta meg vállát Jaemin. - Menj már, ez undorító. - Jeno felnevetett, a feszültsége egy része feloldódott. Jaemin mindig el tudta érn...