Alice:- Da vin!* ma uit la David *
David: - Perfect..dar nu vom merge in parc.* rajeste *
Alexander: - Mergem la agatat? * rade*
David: - Maybe.
Alice:- Nu...deci..
Nici nu mai apuc sa spun ceva ca David paseste incet catre mine si apoi ma ia de mana.
Alice:- Ce tot faci?!
David:- O sa vezi.
Alexander:- Mai nu plecati fara mine! * incearca sa strige dar nu-l aude nimeni*
Nici nu imi dau seama cum dar ajungem intr-un club si ma uit ca David inca ma tinea de mana. Chiar ma intreb ce vrea de la mine.
David: - OK fricoaso am ajuns.* zambeste *
Alice:- Eu fricoasa ? De ce as fi?
David:- Serios? Nu esti? Atunci de ce iti tremura mana? *rade*
Alice: - Oh ..pentru ca ma cam strangi..* mint eu *
David:- Serios?Pe cine crezi ca pacalesti?*se uita atent la mine *
Alice:- Nu..e adevarat..da..mi-e teama..
David: - Ce as putea sa-ti fac? Sa te parasesc in club? De ce te-am mai adus aici..de ce mi-am mai pierdut timpul..draga mea vreau sa ne distram cum o faceam pe vremuri mai stii?
Alice:- DA..nu am uitat..te referi la..
Alexander:- LA CAND V ATI TRASOO !* incepe sa rada ca un retardat* Uite care e faza Alice..trebuie sa discutam.*brusc devine serios*
Alice:- David tu chiar te referi la ce a zis tampitul asta ?* serioasa *
David:- Nu neaparat dar nu m-ar deranja.
Alice:- Nu .nu trebuie,vreau sa fiu cu David..mereu am vrut..mi-a lipsit prea mult si nu am timp de discutii.
Alexander sa duce la bar nervos,iar eu raman si-l privesc pe David in ochii.
David:- Hai sa iesim putin.* ma priveste serios *
Alice: - Bine.* spun eu curioasa*
Ce vrea sa faca?!Abia ce intrasem in club..Ma uit la el cum se indreapta spre o masina.Se sprijina de capota masinii si se uita trist la mine.
Alice:- Acum imi spui ce este cu tine?
David:- Nu mai intreba ce stii deja.
Alice:- Cum dracu sa stiu..?!
David:- Sunt suparat..parca nu mai esti ce erai odata..cum sa ma refuzi..ma mir ca ai acceptat astazi sa iesim chiar daca doar am vorbit..sincer nu mai am chef de tine.ma plictisesti zici mereu ca nu poti sa iesi..cel putin unde vreau eu..tu nu vrei.Cred ca mai bine ne oprim aici e clar ca nu ne potrivim.
Alice:- De ce spui asta?! Tu nu mai esti romantic cu mine..
David:- Alice eu nu sunt romantic,eu nu sunt cum vrei tu sa fiu.Imi pare rau dar cred ca este mai bine asa.
Alice:- Dar eu..eu te iubesc...te vreau..vreau sa fiu cu tine mereu..mi-a fost greu fara tine..chit ca m-ai suparat ca nu vorbeai prea frumos cu mine..
David:- Termina..eu nu mai vreau.
Alice:- Ce ar trebui sa fac ?
David:- Nu cred ca poti face ceva..desi te poti schimba..dar nu mai simt ce simteam inainte..te plac dar mi se pare ca suntem foarte diferiti.
De ce spune asta..credeam ca totusi ..vrea sa mai fie cu mine..ca ne vom impaca.
Alice:-OK!Poate chiar suntem!*ochii mei sunt deja plini de lacrimi*
Dupa ce ii spun asta ma indepartez de el si fug plangand inspre casa.
Ajung acasa intr un final si ma uit pe geam sa vad daca Alexander venea si el dupa mine ,desi observase ca am plecat pentru ca primisem multe mesaje de la el.."Alice esti ok? Nu v-ati impacat? Imi cer scuze ca am fost asa rau cu tine..stii chiar imi pasa de tine..mi-.am batut joc de tine stiu..nu trebuia sa o fac...chiar as vrea sa fi fericta :(, " Continui sa citesc mesajele lasate de Alexander si vad inca unul ,in care imi spune ca nu v-a putea veni sa stam de vorba deoarece s-a imbatat si nu vrea sa mai faca vre-o gafa.
Eu inca plangeam dupa David..cred ca nici nu i-a pasat ca am plecat,cand vorbea cu mine avea o atitudine diferita..desigur ca el era acel tip de baiat mai rece mai dur..dar de data asta chiar nu era acel baiat pe care l-am cunoscut si de care m-am indragostit.
E Luni dimineata ,eu eram obisnuita sa primesc mesaje de la David,asa ca deschid telefonul si ma uit sa vad daca am primit.Din pacate nu imi trimisese nimic.Stiu ca s-a despartit de mine,dar macar putea sa-mi spuna ca vrea sa ramanem prieteni.
E ora 10:00 ,vad ca am primit un mesaj,ce sa vezi era chiar de la David.Ma uit lung la telefon si decid sa-i citesc mesajul..dar inainte sa apas ca sa citesc mesajul simt un gol in stomac.Nu ma mpot hotara daca vreau sa citesc acel mesaj,tinand cont ca mereu de cand a existat acea raceala intre noi mi-a mai trimis si mesaje urate ma gandesc ca poate o fi unul din acele mesaje in care imi spune ca ma uraste ca sa nu cumva sa-l mai caut vreodata.Intr-un final ma decid si-l deschid.Inima imi bubuie cand vad ca spune ca regreta si ca ar vrea sa ne vedem..Ma intreaba la ce ora ,ii spun ca la 16:00,ma gandesc ca am destule ore sa ma pregatesc,imi voi face si baie.Imi spusese sa-l sun pe la 16:00 sa-i dau trezirea,ca nu poate la ora aceea sa vina,a zis ca la 17:00 poate.Ii spun ca-l voi suna,gandindu-ma ca o voi face cand voi iesi din dus. Mi s-a parut extrem de ciudat ca m-a cautat dupa ce verificasem eu daca nu ma blocase cumva..Simteam incontinuare acel gol in stomac si o senzatie de teama si emotii multe..si teama aia de nu afi trasa pe sfoara...de a nu ma minti ca vrea sa ne vedem..dupa ce a anulat iesirile de saptamana trecuta..Da! Am incercat sa ma impac cu el..sa-l caut..si mi se parea in zadar.Am incercat sa ma schimb ,ii spuneam ca vreau sa ne vedem unde vrea el..dar tot imi zicea ca nu l-am convins.Stiu ca credea ca sunt o proasta ca-l mai caut..insa nu-l puteam uita..aveam sperante ca ne vom impaca..am mai facut asta de cateva ori.
Trec cateva ore de la mesajele primite,se face ora 15:30.Ma bag repede la dus dar nu inainte sa-mi verific telefonul ca sa il aud din baie.
Se face imediat ora 16:05 cand ies din baie si ma uit imediat la telefon sa vad daca este activ si s-a trezit.Nu il vad on,asa ca il sun.Telefonul suna ocupat..ma tot gandeam ,oare mi-a dat block pe nr si a uitat sa ma deblocheze?