9. fejezet - Szedd össze magad

186 4 0
                                    

Szédültem, gyengének, fáradtnak és frusztráltnak éreztem magam miközben kényesen ki öblítettem a kezem segítségével a számat és leöblítettem a vastag tartalommal teli WC-t. Vissza mentem a földszintre. Duplán láttam mindent, az egyik kezemmel a lüktető fejemet fogtam a másikkal pedig a falhoz támaszkodva tartottam az egyensúlyt. 

Luke kiterülve aludt a kanapén, a folyadékos palackok pedig betakarták a most festett padlót. Lassan sétáltam lábujjhegyen, hogy elkerüljem a túl sok zajt amikor közeledtem alvó testéhez. 

- Luke? - suttogtam hangosan.  Nincs válasz.

Hallottam ahogy a lágy horkolás elmenekül ajkából, miközben elhessegettem a gondolataimat arról, hogy az enyém legyen, majd enyhén néhányszor az arcára csaptam. Úgy tűnt hogy nem ismeri el jelenlétem és az elméje öntudatlanságba borult miközben elindult egy mosoly az én sápadt, kísérteties arcom felé. A kúria előcsarnokához futottam, csak egy törött üveg hiányzott, mivel az átlátszó folyadék úgy tűnt, hogy rávilágított annak összetört felületére. A pulzusom egy pillanatra felgyorsult amikor hallottam, hogy a nevem menekül el Luke szájából. 

Lassan megfordultam, vigyázva arra, hogy ő ne legyen tanúja annak amit csináltam. De a szeme csukva maradt és még mindig kiemelkedő volt a horkolása. Egy ismeretlen érzés sújtotta le azt a tényt, hogy alvó módban is a nevemet mondta. Azonban a gondolataim meg voltak állítva, és a határozottság szivárgott át az ereimben. Készülni akartam a harmadik és egyben az utolsó menekülésemre. 

Belélegeztem a frissen szennyezett éjszakai levegőt miközben a szellő fújt a fák között ami "megnyalta" csupasz lábaimat, és elgondolkodtam, hogy miért nem ragadtam meg pár farmert vagy ilyesmit, de most már késő volt visszafordulni. Vállam mögött hátra néztem, és elbúcsúztam ettől az átkozott helytől, majd befutottam az erdők közötti sötétségbe. Nem tudom mennyi ideig vagy milyen messzire vittek csupasz lábaim, de úgy éreztem, hogy elájulok. A torkom száraz volt és kapart, mintha csiszolópapírból készült volna. A lábam fájt és megsérült. A lábaim libabőrösek voltak és úgy néztek ki mintha a bőrömre nyomkodták volna őket a fagyos téli széltől, amely azzal fenyegetőzött, hogy repítse el a törékeny énemet. Véreztem, mert a lábaimat felcsikarták és megtámadták az alacsony ágak és gallyak. A barna fürtjeim inkább úgy néztek ki mint egy csomózott súlyos testi sértés amely a hátamra omlott. És a fejem.... soha ne igyál és vezess? Még inkább, soha ne próbálj meghaladni öt méternél többet, miután több üveget is megöleltél. 

Az a tény, hogy egy sötét erdőben futottam, szintén nem segített. Minden apró zaj arra késztetett, hogy arra gondoljak, hogy követtek. Ilyenkor gyakran a fák rozsdás levelei és a felső ágak remegnek, amikor egy madár kilép az árnyékukból. Irigylem azokat a lényeket, akik varázslatosan átalakulnak galambbá és elmenekülnek az életből. Végül miután, hosszú, kínzó napoknak tűnt, a hold megvilágosodott és annyira megvilágította az ösvényt, hogy valóban láthassak olyan dolgokat, amelyek a két lábam előtt álltak anélkül, hogy meg kellett volna botlani és majdnem összetörni minden csontomat. Felfedett egy gyönyörű betonút látványát, ahogy a fák takarójáról a szabadba eső légkörbe másztam, és úgy éreztem, hogy kicsúszok a pokol legmélyebb pontjáról. Menekültem volna a fák lombkoronáin és feküdtem volna a magas ágaira, megvárva a napfényt, vagy legalább is a megrázott agyamat, hogy legyőzzem ezt a lüktető másnaposságot,ami működhetne. De nem akartam kockáztatni, hogy a valószínűleg bizonytalan ágaktól esek bizonyos halálomhoz az erdő sziklás padlóján, alkonyatkor. Tehát ehelyett a betonon ültem és türelmesen vártam, hogy valamiféle kocsi fényszórója ragyogjon a szürkületbe és a megmentőm legyen.

Isten tudta hány nap, vagy talán akár hónapok óta is történt ez a megpróbáltatás ami legyőzött. Csak azt akartam, hogy a saját otthonom biztonságában lehessek. És mi van a szüleimmel? Apu még keresett engem? Anya aggódott vagy tovább léptek. Rázkódtam és kezembe temettem a fejem, és éreztem, hogy a szemem mögött lévő gát össze törik amikor a könnycseppek elárasztják őket. 

- Szedd össze magad! - ismételtem magamban újra és újra, tudva, hogy a sírás nagyon kevés segítséget nyújt az ügyemnek. Lenyelve a torkomban lévő gombócot, arra kényszerítettem könnyeimet, hogy ezen a héten kiszámíthatatlan időre visszamenjenek. Életem ezen pontján, csak megpróbáltam ragaszkodni a józanság sziklájához függő ujjaimmal. Az életem most a túlélés és a tényleges élés körül forgott. 

Volt egyáltalán valami értelme?

Nem lenne nehéz egyszerűen elengedni, és hagyni hogy leessek. 

A gondolkodásom egymásnak ellentmondó oldala háborúban állt egymással, mint a gonosz és az angyal akik metaforikusan ültek a vállamon. Az egyik fél megnyugtatott, hogy minden rendben van, és hogy megszabaduljak a fájdalomtól és a szenvedéstől. A másik pedig azt mondta nekem, hogy harcolj és nyerj... Végül is, ha - amikor elmenekülök, a pokolba kerülne egy történet. 

És ott ültem a sötét utcán, az egyetlen fény a hold és a csillagok ezre megvilágította az éjszakai égbolt takaróját amikor apró esőcseppek kezdtek el esni. És akkor döntöttem el, hogy ez még nem ért véget. Ki kellett húznom magam, hogy a szemem alkalmazkodhasson a hirtelen fényerőhöz, mivel úgy tűnt, hogy imáimat megválaszolták mikor egy autó jött az elhagyott autópályán. Az eső egyre nehezebb lett, tehát kinyújtottam a karomat mint egy őrült ember, remélve, hogy bárki is aki ott tartózkodik, talál valamit a szívében ami segít nekem. De amikor az autó elég közel volt, úgy tűnt, hogy imáimra nem úgy válaszoltak, ahogy reméltem. A szívem úgy tűnt, hogy nem hajlandó verni, mivel úgy éreztem, hogy teljesen leáll,  a vér hidegen keringett bennem, amikor az ablakok legördültek és a cigaretta szaga megcsapott engem. 

- Hello Ava. 

Illegal * Luke Hemmings *[Magyar fordítás] JAVÍTÁS ALATT!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant