Fetele se aruncă în pat oftând lung. Eu în schimb trebuie să vă povestesc cum am ajuns până aici.
- cu o oră înainte -
După jumătate de oră am intrat în oraș. Închisoarea era mult mai departe dar am reușit să scăpăm.
Ne ascundem în spatele unui bloc iar apoi una drinte ele imi întinde niște haine.- Schimbă-te.
- De ce?
- O să intrăm într-un hotel și nu trebuie să fim observate.
Am dat din cap afirmativ. Mi-au dat o bluza cu o femeie pe el, o fusta neagră și câteva accesorii.
Și așa am ajuns în camera de hotel.
Cea mai mare dintre ele s-a acoperit cu o pătura și a început să sforăie.Eu nu puteam să dorm de loc. Cum o să reacționeze Yoongi când o să observe ca nu mai sunt acolo în locul meu? Ce o să facă? Și cel mai rău dacă o să mă găsească?
Tot drumul m-am gandit la el, acum mă gândesc la el, tot timpul mă gândesc la el. Vroiam să îl uit. Nu vroiam să îl mai văd în viața mea. Dacă m-ar găsi cred că aș intra în mari probleme.
După ce am spus asta imi întorc privirea spre geam. Și dacă îți spun n-o să mă crezi ce s-a întâmplat. Era chiar acolo. Se uita sus la mine și mi-a făcut semn să cobor. La naiba.
Am plecat de lângă geam și am încercat să le trezesc pe fete dar dormeau prea profund. M-am ascuns în dulap. Vroiam să plâng în acel moment dar îmi era prea frică.Aud ușa că se deschide apoi idiotul o început să mă caute. Cum m-a găsit?
Se deschide ușa de la dulap.
- Aici erai. Puteam să îl simt că era nervos.
Mă ia de braț și mă scoate afară.
- Tu vii cu mine.
Nu mi-a pus cătușele doar m-a băgat în mașină și m-a încuiat acolo. Adică tot cu el în mașină.
Îmi părea rău că trebuia să plec înapoi.
- Cum mai găsit? mi-a arătat că m-a urmărit de pe telefon lui. Oftez.
CITEȘTI
Daddy's girl [Fanfiction]
ФанфикEunji este o reafăcătoare care ajunge în mâinile celui mai cunoscut polițist din oraș, Min Yoongi. ➹ Începută: 15.12.2019 ➹ Finalizată:25.12.2019