Author pov
"Nuguseyo???" soal Guanlin. Mereka yg lain masih terkejut kerana yeoja yg diaorg tgk tu, mmg iras dgn jaelin. Cuma yeoja itu berambut panjang. Jaelin yg dulu berambut pendek.
"Na.......... Ni Jaelin la............" kata Jaelin. Mukanya agak sedih,
"Tipu.............. Jaelin noona dah pergi tinggalkan kitaorg buat selama lamanya........." balas Daehwi.
"Nae......... Betul tu.......... Kau ni mesti psycho yg buat pembedahan plastik untuk jumpa kitaorg....." sokong Jinyoung.
"Aniya.............. Ni betu ii Jaelin la.......... Jaelin just pergi berubat............" kata Jaelin dgn bersungguh."Buktikan............." kata jisung yg sudah lama mendiamkan diri.
"Ni................." Jaelin menunjukkan gelang dan cincin yg terukir 'KJH❤KJL' dan satu gelang lagi terukir nama Jaehwan.
"Kalau mcm ni kitaorg pon boleh tempah." Kata Sungwoon yg masih ragu ii.
"X hyung............... Ni mmg kitaorg dah rancang nak beli............tgk Hwan pon masih pakai." balas Jaehwan sambil menunjukkan gelang dan cinicin yg dia pakai."Hmmmmm............."
🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
"Waaaa............ lama xjumpa unnie............ Sekarang dah ada kembar.....huhu.........." Yasmin hanya tersengih.
"Mmg lah.......... dah 3 tahun kot.............. Yg Jaelin ni dah ada namchin blom??" soal Yasmin.
"Hehe........... blom........... Masih dlm pencarian....." Jaelin tersengih malu.
"Eloklah.... Daniel pon masih single........ kenal ii lah........." usik Jaehwan.
"Hishh.... oppa ni...." Jaelin bertindak memukul lengan oppanya kuat.
"Hehe....tadi kenakan oppa...." kata Jaehwan sambil menggosok lgnnya. Fuh, tapak tgn kecik tp berbisa.
"Hmphh..." Jaelin menarik muncung dia.
"Ha...jgn nk gaduh...." selit Jisung.
"Oppa yg kacau Jaelin dulu..." adu Jaelin.
"Eleh.... tadi kenakan org xpe.... Ni org kenakan balik nak merajuk ...." kata jaehwan dan turut menarik muncung."Hishh... korg ni... dah bertahun xjumpa... nak gaduh pulak..." kata Sungwoon.
"Tah.............. Betul tu........" sokong Minhyun.
"Hehe......" Jaehwan dan Jaelin hanya mampu tersengih malu."Sekarang ni kita xmo gaduh ii...................... Sekarang ni kita kena..............."
"Enjoy!!!!!!!"
Jaelin Pov
Anyeong,yeoreobun!!! (Hi everyone!!!!)
Neomubogo sip-eoyo (I miss you so much)
Naegabogo sipni?? Ye yeobu?? (Are you missing me?? Yes or not??)Hehe...............
"Oppa~~~" aku memeluk lengan Jaehwan oppa yg berada disebelah aku.
"Waeyo??" soal Jaehwan oppa sambil membetulkan rambut aku yg sedikit serabai disebabkan oleh angin. Kitaorg kat tepi pantai ni. Yg lain kasi kitaorg masa nak bersama."Neomubogo sip-eoyo" jawabku. Pelukan dilengannya dieratkan. Oppa aku ni nampak kurus sikit.
"Nado~~~" balas Jaehwan oppa lalu mencium pipiku.
"Jaelin rindu nak manja ii dgn oppa mcm dulu ii. Keluar sama ii. Makan sama ii. Kacau oppa....... Jaelin rindu sgt semua memori tu....." kataku lalu pout. Kalau xdisebabkan sakit aku tu dtg balik, aku dah boleh bahagia dgn Jaehwan oppa.
"Nae........... Oppa pon sama rindu semua tu......." balas Jaehwan oppa sambil membelai mukaku."Kalau Jaelin xsakit. Mesti kit adah bahagiakan??" soalku. Kepala diangkat memendang Jaehwan oppa.
"Nae............ Tp dah takdir..... Kita terima jelah........" jawab jaehwan oppa sambil tersenyum menampakkan dimple dia.
YOU ARE READING
OPPA || WANNA ONE || 《Complete》
Fanfiction"Aaaaaaargh"jeritku "Yah !kenapa awak menjerit ni?"soal Daniel "Awak ni bukan Daniel yang dalam Wanna One tu ke?"soalku "Ye lah ........kenapa?"balas Daniel "Kenapa awak ada kat sini ?Awak sesat ke?"tanyaku "Mana ada saya sesat....Awak tu sebenarny...