Chapter 7

1.5K 215 0
                                    

သ​ဘောင်္က ကမ်​းက​နေ တဖြည်​းဖြည်​း​ ​ဝေးကွာလို့သွားတယ်​! အုပ်​လိုက်​ပျံသန်​း​နေတဲ့ ဇင်​​ယော်​​တွေက လက်​ပြနှုတ်​ဆက်​​နေသလိုပဲ! တဖက်မှာ ကိုယ်​မသိတဲ့ ခရီးဆုံးရာ ​ရေခြား​မြေခြားတစ်​ခု.......​ဝေဝါးတဲ့ ကမ်​းမမြင်​လမ်​းမမြင်​ကို ဖြတ်​ကာ ခရီးတစ်​ခုစခဲ့သည်​​ပေါ့!

"Iori ဘယ်​မှာလည်​း?"
"သ​ဘောင်္ကုန်​းပတ်​​ပေါ်မှာ ထင်​တယ်​ သခင်​မ"

Shijou သခင်​မ သ​ဘောင်္ကုန်​းပတ်​​ပေါ်​ တက်​ကြည်​့လိုက်​​တော့ ပင်​လယ်​ပြင်​တ​နေရာကို ဦးတည်​ရာမဲ့​ငေး​နေတဲ့ သား​တော်​​မောင်​ကို​တွေ့ရတယ်​!

"သား ဟို​ရောက်​ရင်​ ​ပျော်​သွားမှာ !ဟိုက ရှုခင်​း​တွေ သိပ်​လှတာပဲသိလား! "

တုန်​့ပြန်​သံမရှိတဲ့ တဖက်​သတ်​စကားဝိုင်​းမှာ Shijou သခင်​မရဲ့စကားသံ​တွေ ​ဝေဆာလို့!

"​နေရာသစ်​မှာ လူသစ်​ စိတ်​သစ်​​ပေါ့သား​ရယ်​!"

ပြန်​​ဖြေသံက တိတ်​ဆိတ်​​နေဆဲ......

ပင်​လယ်​ကို ​ငေး​မော​နေဆဲ.....

သူ့လည်​ပင်​းက နက်​ကတိုင်​​လေးလည်​း ​လေနှင်​ရာ လွင်​့ဝဲ​နေဆဲ.......

"သား ​မေ​မေ့ကိုကြည်​့စမ်​း"

Shijou သခင်​မရဲ့ ချိုသာ​ပေမယ်​့ အမိန်​့သံဆန်​တဲ့ စကားသံ !

သူက​တော့ ​ကျောခိုင်​းကာ ပင်​လယ်​ကို ​ငေး​နေဆဲပဲ​.....

"သား...Iori!"

Shijou သခင်​မက လှည်​့မလာတဲ့ Iori ပုခုံးကို စိတ်​မရှည်​စွာ ဆွဲလှည်​့လိုက်​တယ်​!

"ဟင်​....."

မြင်​လိုက်​ရတဲ့ မျက်​ဝန်​းညို​တွေ.....

ဒါ.....

__________Unbreakable__________

"Iori ..... အဲ့ဒီ့​ကောင်​​လေး ဒီမနက်​ပဲ အင်္ဂလန်​ကို ထွက်​သွားပြီ"

ကြားလိုက်​ရတဲ့ စကားသံက Kokonoe နားထဲကို သံရည်​ပူ​လောင်​းချလိုက်​သလိုပဲ!

တခဏငြိမ်​သက်​သွားတဲ့ Kokonoe ကို Daikaku ​ကြောင်​ကြည်​့​နေမိသည်​!

Unbreakable ( Unicode Version )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang