8. Bölüm 1. Part Uyarı: Cinsellik Vardır.

683 30 0
                                    

Uyarı: Hafif cinsellik vardır.

Yifan dudaklarını diğerinden kurtarmak isterken Yixing elini onun eşofmanının ağına atmıştı ve boştaki kolunu sarışın devin boynuna dolayarak, dudaklarıyla öpücüğünü derinleştirmeye çalışıyordu.

Yifan büyük ve güçlü avuçlarını onun dar omuzlarına bastırdı, Yixing'i durdurmalı, yeniden yorgun kalbini kırmadan önce birşeyleri açıklığa kavuşturmalıydı. Ancak bedenini kollarına attırmış olan seksi unicorn bunu yapmasına izin vermedi.

Yixing zonklamaya başlayan üyenin üzerine atmış olduğu elinin tutuşunu sıkılaştırıp, diğerinin ağzını suya ihtiyacı olan bir balık gibi açmasına ve öpücüklerinin içine inlemesine neden oldu. Kısa olan bu fırsatı değerlendirip Yifan'ı kendisine daha çok bastırdı, açık ağzından dilini içeri sokup, ucuyla girintili damağa dokundu. Ardından ise yoğun bir şehvet bulutunun etraflarını sarmasına izin verdi.

Yifan, diğerinin bu hareketiyle omuzlarındaki ellerinin tutuşunu sıkılaştırıp, zonklayan penisinin ihtiyacının, duygularının önüne geçmesine mani olamadı. Hızlı bir hareketle ellerini aşağıya indirip Yixing'in yumuşak poposunun etini sıktırdı.

Yifan'da, Yixing'den bir inleme kazanmıştı.

Ancak bu, kendisininkinden daha büyük ve daha derin hırıltılı bir inlemeydi...

Diller birbiriyle kavga etmeye başladığında, kısa olan tek ayağıyla açık kalmış kapıyı kapattı, kapıdan çıkan ses Kyungsoo'nun uykusunu bölecek kadar şiddetli, yüksek ve toktu. (ya ama, ya)

Yifan diğerinin poposunu pantolonunun sert kumaşının üzerinden okşadı, ardıdnan büyük ve güçlü elleri Yixing'in baldırlarına gezmeye başladı. Yixing'in nefesini kesecek bir hareketle onun uzun baldırlarını kaldırıp, beline doladı. Kısa olan öpücüklerinin içinde kıkırdayıp inlerken, Yifan onu içeriye taşımaya başlamıştı.

Yifan, kucağındaki adamla birlikte salondaki koltuklardan birisine yerleşti. Yifan bir koltuğa kurulmuş ve üzerine yerleşmiş olan bedenle yumuşaklığın üzerinde, dudaklarından çıkan sıcak seslerle oturuyordu.

Yixing kollarını diğerinin boynuna sıkıca doladı, parmakları yumuşak ve kalın telli sarı saçları çekiştiriyordu. Öpücükleri her saniye derinleşirken pantolonlarının ağlarını birbirlerine sürtüyorlardı.

Yifan, ağzına hükmeden sabırsız dili tüm azgınlığı ve ihtiyacıyla içine çekti, hala Yixing'in baldırlarını iki taraftan okşamaya devam ediyordu. Kasıklarının üzerine poposunu yerleştirmiş adam, üzerindeki sürtünmesini daha fazla arttırdı. İkisinin de bedenlerini sıcak basmıştı, ikisinin de dilleri ağızlarındaki nemliliği tüm farkındalığıyla hissetmek için kıvrılmıştı ve ikisi de şuan birbirini istiyordu.

Etraflarını saran şehvet kollarını daha çok sıkılaştırdığında, uzun olanın kasıklarındaki zonklama Yixing'in elini aşağı indirerek kazağını kaldırıp, sıkı karın kaslarını okşamasıyla daha da arttı. Lanet bir ağrı Yifan'ın kasıklarında kol geziyordu.

Yifan diğerinin üzerindeki ceketi hızla omuzlarından aşağı indirdi, ağızları işlerine devam ederken, elleri lanet kumaş parçalarından kurtulmak ve sıcaklığı tüm çıplaklığıyla hissetmek için arzuyla, aciz bir kağıt parçasının ateşle buluşması gibi yanıp tutuşuyordu.

Yixing, Yifan'ın üzerindeki kazağı çıkartmaya çalışmasına yardım etti. Ayrılmış olan dudaklarını yeniden birleştirmeden önce üzerinde bulunduğu adamın dudaklarına baygın gözlerindeki arzuyla bakıp yutkundu. Görüşü kalitesini yitirmişti, çünkü gözleri lanet derecede yoğun bir şehvet ve özlemle yanıyordu. Onu özlemişti. Yifan'ı özlemişti. Onun dokunuşlarını, dudaklarından kopup kendisine hediye edilen öpücüklerini ve büyük sevgisini...

-Sevgili Nasıl Eğitirsin?- *ARADA*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin