"Ik kan nog steeds niet geloven dat je me een Meet & Greet hebt kunnen regelen, je bent echt de beste!" Ik geef Nick een kus op zijn wang. "En dan nog dat je samen met Max in de karting hebt gereden, je kon me dat niet eerder zeggen." "Sorry hoor, ik wist niet dat je zo 'in to" Formule 1 was." Ik rol met mijn ogen en loop dan samen verder met Nick naar de ingang van het Circuit. Nick is vier jaar ouder en ik heb hem leren kennen op het werk. We zijn nu ongeveer een jaar samen en dit was zijn ' Anniversary' Cadeau, we horen de motoren al brullen. Het kippenvel staat al op mijn hele lichaam, vandaag is het de warming up rit. We laten onze tickets scannen en krijgen een badge om,
" The paddocks are at the back of the area, show your badges and you can explore. Have a nice day." We bedanken de medewerker en lopen naar binnen, ik kijk mijn ogen uit. Er is heel veel lawaai van pratende mensen, lachende kinderen en de wagens die langs scheuren. Eens we aan de ingang komen van de Paddocks laten we onze badges zien en mogen we binnen, Nick neemt mijn hand vast en ik glimlach naar hem. We lopen langs de verschillende garages, ik geef mijn ogen de kost en voel me als een klein kind in een snoepwinkel.
"Hier de Red Bull garage, vragen we of Max nu tijd heeft voor de Meet & Greet?" Vraagt Nick me, ik draai mijn hoofd naar hem en knik, "Is goed." Glimlach ik.
"Excuse me Miss." Begint Nick, een Blond harig meisje draait zich om. Meteen herken ik haar als Victoria Verstappen, de zus van Max. Haar ogen gaan over ons heen en ze ziet de badges.
"Oh are you the one's for the Meet & Greet?" Vraagt ze en we knikken.
"So Max is not he-" Wil ze beginnen,
"Je kan Nederlands spreken, we zijn Belgen." Glimlacht Nick, wat een charmeur is hij weer. Victoria krijgt lichte blosjes op haar wangen.
"Oh, dat is makkelijk. Dus ik wou zeggen dat Max nog niet hier is, hij zou hier wel moeten zijn Maar-" Weer kan Victoria haar zin niet afmaken. Gejoel en Gelach komt de garage binnen, we draaien ons om en daar komen de twee Red Bull coureurs de garage met veel kabaal binnen.
"Max, Daniel! Where have you been! You have a Meet & Greet!" Roept iemand, meteen vallen de jongens stil.
"Sorry we forgot." Een lichte lach ontsnapt mijn mond, ook Nick kan een grinnik niet binnen houden.
"Max, je Meet & Greet zijn hier. Je hebt geluk, het kan nog eens in het Nederlands." Max kijkt op naar Victoria. Nick laat mijn hand los en doet zijn zonnebril van zijn neus,
"Herken je me nog kleine V?" Lacht Nick, ik kijk nu ook naar Max en ik zie hem nadenken. Na een paar seconden klaart zijn blik op.
"Nee! Nick Engels!? Hoe lang is dat geleden!" Max komt op Nick af en ze geven elkaar een mannelijke knuffel.
"Hoe kom jij hier nu weer terecht?" Vraagt Max verbaast, Nick wend zijn blik af naar mij en ik voel mezelf rood worden.
"Johanna is grote fan van Formule 1 en toen heb ik dit geregeld. " Grijnst hij, ik voel mezelf helemaal nerveus worden. Nick merkt dit en trekt me tegen zich aan.
"Dat is lief van je, hebben jullie al een tour gekregen?" Nick schud zijn hoofd.
"Daar wou je zus mee starten maar toen kwamen jullie binnen." Vertel ik, Max knikt.
"Oh, voor ik het vergeet. Daniel, come and meet an old friend of mine!" Roept Max, Daniel komt dan ook bij ons staan en we begroeten hem vriendelijk.
"Well let's start the little tour and we talk later with a drink?" Stelt Max voor. We stemmen in en gaan door de garage. Max en Daniel geven ons een zeer uitgebreide tour en wanneer we vragen hebben beantwoorden ze die maar al te graag. Na de tour komen we in Max zijn drivers room, Daniel is naar een interview wat ons alleen laat met Max.
JE LEEST
GIRL-POWER
FanficNederlands - Engels Geschreven/Gesproken. Johanna Aerts is a 22-year old girl, she loves Formula 1 and Karting. When her boyfriend takes her to a Meet & Greet with Max Verstapppen, a whole new life begins. Dit verhaal is Nederlands en Engels geschr...