Jestem Tsuki Tenma (z jap. Księżyc, Wypełnione niebo). Tak, zgadza się. Jestem młodszą siostrą Udaia ,,Małego Giganta". Mieszkam z nim od miesiąca w naszym starym domu w Miyagi. Wszystko zaczęło się od wypadku, w którym zginęli nasi rodzice. A żal po ich stracie ukrywam pod moim sztucznym uśmiechem. Wcześniej mieszkaliśmy w Tokyo, ale rodzice wyjechali na delegację i już więcej nie wrócili. Udai (z jap. W kosmosie/niebie) postanowił sprzedać dom w stolicy i wrócić do starego domu. Teraz stara się znaleźć jakąś pracę, ale jakoś ciężko mu z tym idzie. W końcu ma on dopiero 21 lat, a ja... w tym roku dopiero skończę 17. Wcześniej chodziłam do liceum Nekome. A z powodu przeprowadzki postanowiłam iść do Karasuno. Liceum, w którym uczył się mój zadufany i rozwydrzony braciszek.
A wracając do mnie. Mam nietypowy wygląda z powodu heterochromi. Moje lewe oko jest niebieski, a prawe szare delikatnie wpadające w czerń. Oczywiście krótkie czarne włosy z niebieskimi końcówkami, które od czasu do czasu zasłaniały moje lewe oko. Uwielbiam wszystko co jest czarne lub niebieskie. I to właśnie jedyna rzecz jaka nie podobała mi się w Nekomie. Różowy! Ohyda! Nienawidzę tego koloru.
W Nekomie miałam zostać menadżerem męskiej drużyny siatkarskiej. Ale los chciał bym trafiła do Karasuno. Jeśli uda mi się z kimś dogadać to zapytam się o obecnego menadżera ,,Bez skrzydłych Kruków". Oczywiście tak nazywana jest ich drużyna z powodu przegranego meczu, w którym grał moj brat. Jutro rozpoczęcie roku, a ja już się zastanawiam, co by nabroić. Ponieważ ja do tych grzecznych dziewczynek nie należę. Mam tylko nadzieję, że nikt nie pozna nazwiska mojego brata i nie będę do niego porównywana. A no właśnie zapomniałam bym o najważniejszym, w te wakacje zostałam mistrzem Japonii w gimnastyce artystycznej, co w sumie jest bardzo przydatne w uciekaniu przed nauczycielami (◡ ω ◡).
Dobra dość gadania o mnie pora zacząć moją przygodę w Karasuno!!!
CZYTASZ
✓ Przezwyciężyć Przeszłość ~ Haikyuu || Noya x OC [Zakończone]
Fanfiction"Dziewczyna często przychodziła na treningi swojego starszego brata. Obiecała mu, że zostanie najlepszą gimnastyczką na świecie, żeby zostać cherleederką i będzie dopingować go na każdym meczu. Nie wiedziała, że przez to rozpocznie swój największy k...