Bölüm 1

43 10 1
                                    

Mchi_jm: Bak, Hyuna. Sana erkeklerden hoşlandığımı kaç defa söyledim, peşimi bırakmadın. Neyse dedim aşk bu ota da konar boka da, ama evimi bulup kapımın önüne gül bırakmak biraz fazla gibi geldi bana.

Hyna_x: Neyden bahsediyorsun sen ya?! Evini bulup kapının önüne gül filan koymadım ben.

Mchi_jm: Bana ben masumum ayaklarına yatma hyuna.

Hyna_x: Bilip bilmeden konuşma. Ben koymadım diyorum sana!

Mchi_jm: Senden başka sapığım yok, üzgünüm aklıma senden başka kimse gelmiyor.


kim_v: Kapının önüne bıraktığım gülü aldın mı ?

Cevapla:__________________    


Hyna_x: Bak jimin, sabrımı mı sınıyorsun bilmiyorum ama ben yapmadım diyorum. Evet senden hoşlanıyor olabilirim ama bu kadarını da yapmam. Eğer bu kadar kötü bir izlenim verdiysem kusuruma bakma. Ama dediğim gibi ben koymadım.

Mchi_jm: Ah, üzgünüm hyuna. Şimdi jungkook'tan mesaj aldım, bana saçma bir oyun oynamışlar. Kusura bakma fazla üstüne geldim. Umarım beni anlarsın. İyi akşamlar. 

^

                                                                                                    Kim_v: Kapının önüne bıraktığım gülü aldın mı ?

mchi_jm: Sende kimsin?!

                                                                                                                                                Kim_v: Sana aşık olan biri.

Mchi_jm: Bak ben kızlardan hoşlanmıyorum. Kalbini kırmak istemezdim cici kız.

                                                                                  Kim_v: Ne büyük şans, bende kızlardan hoşlanmıyorum.

Rose | VMİNWhere stories live. Discover now