prolog

15 2 0
                                    

Cześć! Mam na imię Julia i mieszkam w Gdańsku, lecz od września rozpoczynam naukę zupełnie w innym mieście. Mam 14 lat, 162cm wzrostu, długie włosy w kolorze jasnego brązu i zielono brązowe oczy.

Zawsze miałam powodzenie u chłopaków, nawet tych, których ledwo co znałam. Uważali, że jestem urocza, piękna i że mam wspaniały charakter, który jest rzadko spotykany. Zawsze potrafiłam komuś pomóc, zawsze byłam miła i pogodna, ale tak naprawdę dla niektórych osób byłam wcieleniem szatana. Jeśli już kogoś nie lubiłam, to ta osoba miała dosłownie przejebane. W szkole, czy na mieście potrafię krzyczeć wyzwiska do tej osoby, śmiać się jej w twarz, podkładać jej nogi i starałam sie wykorzystać każdą możliwą okazję aby upokorzyć tą osobę przy całej szkole.

Powracając, co było smutne i denerwujące we mnie, to że nie byłam łatwą dziewczyną. Jeśli jakiś chłopak chciał być ze mną w związku, musiał praktycznie stanąć na rzęsach aby odpowiednio się o mnie postarać. Ja na szczęście nie miałam nigdy tego problemu, z resztą nawet by mi się nie chciało.

Byłam też dosyć tajemniczą dziewczyną. Nikt nic o mnie nie wiedział, przez co chłopakom było trudniej mnie "poderwać", a dziewczynom trudno się ze mną zaprzyjaźnić, ponieważ nie będę tego ukrywać, ale wiele dziewczyn z mojej byłej szkoły traktowało mnie jak ich autorytet. Tylko jedna osoba wiedziała o mnie zdecydowanie za dużo i była to moja przyjaciółka Wiktoria, która w sumie nie różniła się niczym ode mnie z charakteru, ale z twarzy już tak, oczywiście nie obrażając jej. Byłyśmy totalnym przeciwieństwem, ja brązowe włosy i zielono brązowe oczy, ona blond włosy i niebiesko szare oczy. Ja 162cm i dlugie nogi, a Wiktoria 156cm i pięknie zadbane włosy.

Ja i Wiktoria kończymy za niedługo podstawówkę i przechodzimy do szkoły średniej, nawet już wybraliśmy. Jest to szkoła samorządowa* w Warszawie.  Co prawda jest to daleko od Gdańska, ale cieszymy się, ponieważ będziemy w internacie, co się wiąże z wracanien po północy, częstym piciem alkoholu i zero opieki rodziców.

Nie możemy się już doczekać nowej szkoły. Czujemy, że będą to wspaniałe wakacje i jeszcze lepszy rok szkolny w nowej szkole, otoczona zupełnie nowymi ludźmi, których nie znamy.

_________________________________________
szkoła samorządowa - w jednym budynku szkoły mieszczą się różne "profile "(?) szkół np. technikum informatyczne, liceum i branżówka.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 18, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

szkolna miłość Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz