Bölüm 7

125 12 6
                                    

"Jsnqjqjaiqhbahanaisbwjshsknwjsnsndnsksnxjnsjsnsnjsnsjzhsnshbahsnekwjsisnwmskslskwnwbehdbbsgxbsbxbsjnsjsnzjdnshxnsbnsndbdnxbdhndjamsjwnjsnxnhsbshdnxnndjsbhsbshd. Selen tam bir failsin be kanka janahnajasjbsshwbshbwhdhbd." Ayça anırmasan iyiydi hani.

"Ayça'm, salağım, canım arkadaşım, sen niye anırıyore?"

"Kanka şimdi ben size biraz kulak misafiri falan oldum da hani sen ağlıyosun zaten be-jskhdjkahsudkausjdhas ni aradığın-kshdfklsjdfnlsjkdmxf da ondan bende kshdksjbdkjfmsnldj şey ettim işte skzdhfnksjdf şey şey şey derkene ksjdhflskdkmflskdm öyle bişeyler işte sxkdjdbksjdmnfs."

"Kapa çeneni gerizekalı."

"Lodujfxhdolwıksasdpşqoaljwsğdpcşosahfpwosajsdwpehorfuhwpeşsofkcmsdcuewdkfmvnwreırndqwıedunweumrfgweouırynweırmfweugxfxmweotnvmcrögesecwpgsmıuxdvnslmcgxsfdçölıvnhpmsöcfdxohınvrwgmcpsfdşoıvcögweşosazısdevytğmcöeosızdlcwxğaeaşsozöslxeeçc9gmgyaqğerndıocfgqyvgşhawporunvqpğ34089wepotvynweşaopsdırufvnero8dıfyhjerngtveşzceısmdsrdkaşeyoıatymşpıcrefşaweoıs." Ayça, hani sana anırdın diye kızmıştım ya sözümğ geri alıyorum.

"Yine kim anırdı lan!"

"Beeeeeeeeennnnnn kdjxfhlsıkhdfklshedlkfjchwpsaıelkhfvişersdjhfşvseorlud." Arda?

"Arda?"

"Efendim güzellik?" Dedi ve yanağımdan bir makas aldı.

"Iyyyyy iğrençsin Arda. Neyse onu boşverde sen niye anırıyon? Hayvan sürüsü bastı resmen evi lan!"

"Ya annen bize geldi oturup annemle konuştular baya bende edim gidip şu selene bi bakıyim. abinle seni gördüm sen abinin omzundaydın ahuhahahuhahhau. Sonra cama tırmandın -helal olsun valla iyi tırmandın :D- Sonra annen geldi falan sizi izledim ben. ayça'da gülünce-"

"Ayça keşke gülseydi anırdı mübarek anırdı!"

"He ondan işte. Bende kendimi tutamadım jdhfksjfhskddkhdks."

"Tamam sus."

"Offff çocuklar tamam be hadi gibip yemek yiyek açsınızdır siz." Annem yaaaaaa.

"Hadi gidek."

İçeri girdik. Annem yemek hazırlarken biz oturduk. Tam sohbetimizin ortasında kapı çaldı.

"Ben bakaraaooaıaauoauauauoam." Bakmayın oyle her insan anırabilir.

Kapıyı açtım.

"Selam yavrum."

Sanırım rüya görüyorum.

SAÇMALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin