chapter 16.

859 38 2
                                    

- aaahhh... mmm... Îmi întind mâinile și mă întorc pe partea cealaltă a patului până când simt că defapt, nu știu cum, ajung să îl îmbrățișez pe Yoongi. Nu mi-am deschis ochii încă deci nu stiu ce s-a întâmplat mai exact, dar pot să vă spun sigur că aveam fruntea lipită de pieptul lui.

Obrajii mei o iau foc apoi îi simt mâna pe spatele meu. Probabil și cu siguranță l-am trezit. Cum îi spun că defapt ce se întâmplă acuma e un accident?

- Yoongi... Îi strig numele dar în șoaptă.

- Mm. Îmi răspunde semn să îi zic ce vreau de la el.

- Mi-e foame. Mint. În realitate nu-mi era foame. Era singura scuză pe care am găsit-o ca sa scăp din brațele lui.

El oftează lung probabil că îi e greu sa se ridice din pat și după sa imi facă mie de mâncare. (Tipic lui Yoongi😁)

Mă ridic din pat și mă duc singură în bucătărie. Ce leneș mi-am găsit și eu...

Intru în bucătărie uitându-mă la ușile de la dulapul deasupra mea. Mă ridic pe vârfuri abea reușind să deschis dulapul. Îmi întind mâna ca să iau un pahar dar nu ajung. Fix în acel moment intră și Yoongi. I-a luat ceva să se ridice din pat, trebuie să recunosc.

- De ce nu mai chemat să te ajut? Mă întreabă apoi începe să râdă. Ce era atât de amuzant dacă abea abea reușeam sa deschid ușa de la dulap? Ce dezamăgire.

Mă ia în brațe și mă așează după capul lui. Nu mă așteptam să facă asta.

- Hai, poti sa iei ce pahar vrei tu. Imi spune zâmbind.

Îmi întind mâna luând orice pahar oarecare apoi inchid ușile dulapului.

Când mă pune jos imi ia paharul din mână și mi-l umple cu suc de portocale.

- Mersi.

Daddy's girl [Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum