,,Počkejte na mě prosím! Potřebuju hodit na letiště!" křičela na nás Jasmin z jejího pokoje, když jsme se s Harrym chystali odejít. ,,Dobře, ale makej!" odsekla jsem jí, když jsem si zavazovala tkaničku na mojí botě. Harry mě jen pohladil po zádech a usmál se. Opravdu se směje jako sluníčko. Po chvíli vylítla Jasmin s kufram, který byl očividně dost narvaný. ,,Na jak dlouho tam jedeš?" ukázala jsem na její magakufr. ,,Já ti to neříkala? No... Asi na dva týdny." řekla mi a poškrábala se na zátylku. ,,Aha." nezmohla jsem se na nic víc. To mi o tom nemohla říct? Od čeho má sakra telefon? Chápu, že se to dozvěděla dneska ráno, ale říct mi to mohla dřív. Obula jsem si i druhou botu, vzala si klíče a když jsme všichni stáli na chodbě, tak jsem zamkla.
Asi za deset minut jsme byly na letišti. ,,Děkuju moc Harry." poděkovala jasmin Harrymu, když jsme se loučili. ,,Nemáš za co.'' objali se. ,,Bude se mi stýskat.'' přišla ke mě. ,,To mě taky.'' pěvně jsem si ji k sobě přitáhla. ,,Budu muset jít, ahoj.'' zamávala nám, když mizela v letištní hale. ,,Noták, usměj se krásko.'' řekl mi Harry a nadzvedly mi koutky úst. Bouchla jsem ho do hrudi a nasedla zpět do auta. Harry si sedl za volant a vyjel z letiště. ,,Kam to jedeme?'' zeptala jsem se ho, když zajel do neznámé části Londýna. ,,Překvapení.'' usmál se na mě, čím mi ukázal jeho bílé zuby. ,,Štveš mě.'' založila jsem si ruce na prsou. ,,Když ti to řeknu, nebudeš překvapená.'' usmál se ještě víc a dál se soustředil na jízdu. Zastavil až na nějaké louce. ,,Harry-'' začala jsem, když mi otevřel dveře. ,,Pšt...Neboj se.'' podal mi ruku. Ruku jsem přijala a nechala se táhnout po louce. Najednou se Harry zastavil. ,,Zavři oči.'' řekl mi potichu. Oči jsem tedy zavřela. Jednou jsem zakopla, ale Harry mě včas chytl. ,,Může je otevřít.'' řekl mi najednou. Otevřela jsem oči. ,,Wow, Harry..Já, já nevím co na to říct.'' slzy se mi hrnuly do očí. Dívala jsem se na dřevěný altánek, který byl obsypán červenými okvětními lístky. Vyšla jsem po dvou schůdcích. V altánku byl stůl a na něm dva svícny. Všude na zemi byli růžně poházené stejné lístky růží, jako okolo altánku. Harry mi odsunul židli, abych se mohla posadit. Ale to jsem neudělala. Skočila jsem mu kolem krku a políbila ho. Po chvíli jsem se odtáhla a posadila se na židli. Harry za mnou s něčím rachotil a pak přinesl talíře se špagetami. ,,To jsi dělal sám?'' zeptala jsem se. ,,Ano.'' usmál se a nalil nám víno. S chutí jsem se pustila do špaget. ,,Je to výborný!'' pochválila jsem jeho odkonalé jídlo. Na to, že je Harry chlap, vaří opravdu dokonale. ,,Děkuji.'' napil se vína. ,,Ještě pořád jsi mi nevysvětlil to s tvým tátou.'' nahodila jsem zpět téma, které jsme u mě doma nedokončili. ,,No..Jo. Máš pravdu. Víš, můj táta se o mě od malička nezjímal. Ale když jsme byli i s klukama v XFactoru, najednou se ozval. No a když jsme v soutěži skončili, tak nám nabídl smlouvu s Modestem. Koneckonců je to jeho ředitel.'' pozorně jsem poslouchala důvod, proč se Harry nezmínil o svém tátovi dřív. ,,No a mi to museli podepsat, protože nám nic jinýho nezbývalo. To, že je to můj táta jsem zjistil, až po nějaké době. Myslel jsem si, že je to shoda jmen. No a když jsem se to dozvěděl, žačal jsem ho nenávidět, že se o mě celej můj život nezajímal, a když jsem začal s One Direction, tak se ke mě hned hlásil. A tak jsem začal dělat takový skandály s holkama, chodil hodně pít a spoustu jinejch věcí.'' nevěřila jsem svým očím. Bylo mi ho strašně líto. ,,No a teď důvod, proč si mě táta zavolal do kanceláře. Jednou jsem si začal s holkou, která s náma natáčela novej klip. Ale pak jsem ji nechal. Jenže ona do mě byla pořád zamilovaná a tak z toho udělala skandál a já měl akorát problémy, takže proto táta chce, abych si s tebou ni nezačínal.'' napil se vína. Opět jsem měla slzy v očích. Jeho táta je na něho strašně přísný. Nechápu, jak se o něho nemohl zajímat. ,,Je mi tě líto Harry.'' řekla jsem a sklopila pohled. ,,Ale mezi námi to nic nemění, jasné?'' opět se usmál. ,,Jasné.'' úsměv jsem mu oplatila.
Omlouvám se, že je to po dlouhé době, ale nebyl čas.:(:( Ale nakonec jsem část přidala..:) I když později ale přidala:) Doufám, že se líbilo:)) @Chocomilkparty
ČTEŠ
Winner(Harry Styles, Kylie Jenner)
FanfictionKonkurz. Tam to vše začne...Jeho táta mu zakazuje stýkat se s jeho láskou. Bude depresovaný, ale jeho kamarádi mu pomohou se z toho dostat. Jak to nakonec skončí? Vše v příběhu Winner!:)