Chodil som vtedy s Namjoonom,
Raz si ku mne prišiel kvôli textom na pesničku.Rozprávali sme sa , boli sme kamaráti dosť často sme sa podpychovali boli sme ako bratia a ja som ťa tak aj bral.
Začal si byť pri mne o pár minút taký čudný a následne to skončilo sexom.
Urobil som veľkú chybu lebo som vedel že sa prerieknem pred Namjoonom bol som z toho zničený a popravde aj ty si tak vypadal...to som ale nemohol vedieť že to len hráš.
Aj sa tak stalo Namjoonovi som to proste musel povedať inak by ma to zvnútra zožieralo , nedokázal som normálne spávať.
Namjoon sa so mnou rozišiel, chápal som ho, tajil som to pred ním týždeň a k tomu som sa vlastne vyspal s jeho najlepším kamarátom.
Ale aj tak ma ten rozchod veľmi zasiahol, začal som piť , chodiť do baru a najímal som si kurvy.
O pár dni si prišiel za mnou s tým že so mnou čakáš dieťa , bol si veľmi rád ..lenže ja som to dieťa nechcel ani vidieť, bol som na seba naštvaný, kvôli tomu že ako som sa s tebou mohol vôbec vyspať ,prinieslo mi to len hrozné problémy.
Povedal som ti na rovinu že to dieťa nechcem , bol si z toho hrozne smutný , videl som ti v očiach slzi , postavil si sa a v rýchlosti odišiel z môjho domu .
O niekoľko mesiacov si na svet priniesol chlapca A dal si mu meno Yoon Jeonghan, spojil si naše mená, asi vás všetkých zaujíma ako som sa to dozvedel, v tej dobe sme sa obydvaja kamarátili s Jiminom, takže sa to ku mne donieslo veľmi rýchlo.
Zvedavosť mi nedala a proste som toho chlapca musel vidieť, Tak som sa rozhodol že k tebe prídem.
Zaklopal som na tvoje dvere , otvoril si mi , prekvapene si sa na mňa pozrel , spoza teba vykukla malá hlavička.
Pustil si ma dnu a odkračal si to na gauč, ja som mal oči na tom malom stvorení ktoré pobehovalo sem a tam, ten chlapec sa mi zapáčil, osobnosť mal po tebe ale tvarovo sa skôr podobal na mňa.
YOU ARE READING
Yoongi Prepáč... ( YOONKOOK) ✔
RandomMiloval si ma ale ja som to tak necítil....prepáč mi to....