BÖLÜM 3 "YİNE SEN BANGCHAN.."

1.3K 54 32
                                    

----------HATIRLATMAA!-----------

İçeri girdik ve oha bunu görmeyi beklemiyordum .. Çok garip,bu iki oluyor..

- - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -

Onu gördüm yine ve yinee Bangchan...

Ama bu sefer farklıydı kalbim garip atıyordu küçücük bile olsa o sızıntı büyük bir atmaya sebep oluyordu.

Felix: Knkkk huhu!! Laaa kendinde misin heyyuuuu ooohoo beni duyuyor musuuuuuun??

Mi cha : He! Ne.. ne oldu, ne dediin?

Felix: Nerelere daldın, bir an sağır sanmadım değiiil yaaniii..

Felix: Gel seni benim arkadaşım Bangchan ile tanıştarayım şurada

Mi cha: Yok! Hayır. O taraf sıkıcı görünüyor bura relax.

Bangchan: Hey orada bir sorun mu var?

Felix: Yok gel buraya Bangchanniee.

Felix: Bu benim ilkokul arkadaşım Mi cha. Bu da benim yurtdışında iken arkadaş olduğum Bangchan.

Bangchan: Memnun oldum ;) *elini uzatır*

Mi cha: :) Ben de memnun oldum *elini tanışmışcasına sallar*

Lara: Aaaaa Aşko her yerde seni arıyordum. Bir an partiden gittiğini düşündüm.

Lara: Bu kız kim!?

Bangchan: Hoşgeldin. Biraz kaba mı konuşuyorsun sanki Lara. o Mi cha. Felix'in arkadaşı.

Lara: Kaba mı hah ben mi kaba konuşuyorum Bangchan. Kızlara böyle gülersen herkes aşık olur tabi.

...O sırada ben ve felix birbirimize baktık...

Bangchan: Laraa! Düzgün konuş. Ne aşkından bahsediyorsun!

Lara: Doğruya doğru. Bu kız için oo tamam anladm Bangchan! Görüşmeyelim artık!!

Bangchan: LARAAAA!

Mi cha: Offf sıçıyım. Gidiyorum Felix ben.

Felix: Mi chaaaaaaa yağ

Bangchan: Felix sen Larayı evine bırak... ben Mi cha ile konuşmaya gideceğim,epey yanlış anlaşılma var.

Lara: Uzun süre konuşmayalım Chan!

.....O sırada Felix,Larayı evine bırakır ve Bangchan Mi cha yı görür, partiden biraz uzak bir yerde banka oturmuş gözleri dolmuş bir kaç damla yaşlar acı ile akıyordu....

Bangchan: Mi cha! Özür dilerim. Böyle olmasını istemem. Lara hep böyle biridir. Lütfen üzülme

Mi cha: Hayır Bangchan. Biz zaten birbirimizi tanımıyoruz en fazla 3 kere görüşmüşüzdür 1 otobüstte 2 kütüphade 3 de şimdi. Ve ağlamam bundan dolayı değil sizi ayırdım gibi hissediyorum...

Yani özür dilemene gerek yok değersiz ve tanımadığın biri için hiçbir şey hem de hem zaten sevgilin haklı her kıza böyle gülersen kim aşık olm-

*Az önce ne dedim ben what ohmayf...*

Bangchan: ...

Mi cha: E şey ben gidiyorum Felix'e söylersiniz... Sen de sevgilinin yanına git...

Bangchan: Böyle yapma lütfen.. zaten Felix,Lara'yı evine bıraktı.

Mi cha: Peki. Ben gidiyorum

Bangchan: Hava bayağı kararmış,saatte geç oldu izin ver seni bırakayım?

Mi cha: Olmaz cidden. Hem sevgilin kızar boşver ben giderim.

Bangchan: Sen istedin 😈😈

Do I? I do not know. ~Bangchan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin