Senior 24 daļa
„Jau no paša sākuma Kriss tikai spēlējās ar manām jūtām!" Draudzenes centieni mani noķert beidzot vainagojās ar panākumiem, kad bez brīdinājuma atvērās manas istabas durvis un pavīdēja sprogains matu ērkulis sakumpušu ķermeni, aizelsusies Paipera.
„Nopietni?! Pati nemaz nēesi labāka. Ne jau es slēpju, kas esmu. Ne jau es, kā rezerves variantu turu citu puisi!" Nobolīja pelēkās acis, sakrustoja rokas zemkrūtīm un vērās manī ar nosodošu skatienu.
„Tu nesaproti! Vils man ir kā brālis." Centos attaisnot savu rīcību.
„Beidz gvelzts muļķības, Džeina, un izlem beidzot!" Izsmajoši noplātīja rokas.
„Atšujies!" Nodomājot par sekām, rupji atcirtu, bet tūdaļ sapratu savu kļūdu. „Akdies, Pifa, piedod!" Ar asarām acīs abas apskāvāmies un nokritām uz ceļiem, conšoties viena otru mierināt.
„Viss kārtībā. Man liekas, ka man arī ar Oliveru viss ir beidzies." Meitenes balss aizlūza līdz ar patiesības atklāšanos.
„Ak, nē! Pifa.." Samīļoju draudzeni ciešāk. „Man ļoti žēl."
„Ko tur žēlot. Es nespēju viņam sniegt vienu lietu, par ko viņš sadusmojās. Tiešām domāju, ka mums viss ir pa īstam. Biju pārliecināta, ka viņš varētu būt īstais."
Autora P/O
Šī ir viena no skolām, kur izlaiduma balle notiek neilgi pēc eksāmenu nolikšanas, lai skolēniem būtu vieglāk koncentrēties uz to izpildi.
Visi skolēni ar nepacietību gaidīja aizraujošo pasākumu, kur jaunās meitenes izvēlēsies visgreznākās kleitas. Pierakstīsies pie friziera un, iespējams, pirmo reizi liks grimu pie kāda speciālista vai pati savā istabā.
Paiperas iedrošināta arī Džeina gatavojās svarīgajam notikumam ar cerību sirdī. Cerības liesmiņa bija tikko jaušama, ka mīļotā Krisa klātbūtne pagodinās ar ierašanos. Varbūt meitene cer, ka nejauši noklausītā saruna ir tikai pārpratums, kurš tik izgaisināts vakara gaita. Kurš zin, kas manas dārgās varones galvā pašlaik notiek, bet vienu es varu apgalvot. Džeina šo vakaru nekad neaizmirsīs, bet varbūt tomēr.
Skolas padome bija izlēmusi balli veidot karaokes stilā, kur visiem interesentiem tiek dota iespēja iejusties muzikantu lomā.
Džeinai šī doma šķita smieklīga. Viņa nelikās ne zinis, kad kāds drosminieks uzkāpa uz skatuves, lai nodziedātu kādu balādi. Meitenes skatiens nemitīgi aizklīda uz zāles durvīm, kur ik pa laikam staigāja skolēni vai skolotāji. Vienīgā persona, kuru smagā sirds gaidīja vēl nebija ieradusies.
Kad Pifa ieminējās, lai Džeina nodzied kādu dziesmu, viņa sāka sirsnīgi smieties un noliedzoši purināja galvu.
Meitenei nekas cits neatlika, kā iet uz skatuves, kad lokaino matu īpašniecei pievienojās pārējie draugi un lūdza draudzeni izbaudīt vakaru par spīti visam.
„Šo dziesmu es veltu ļoti īpašam cilvēkam. Kriss es ceru, ka kādu dienu tu dzirdēsi, ko es gribēju tev pateikt." Džeinas rokas sāka svīst aiz uztraukuma un viņa palaida garām dziesmas sākumu, bet dīdžejs atskaņoja dziesmu vēlreiz un Džeinas enģeliskā balss ieskanējās, apklusinot visu kņadu.
It's been a long day and I'm trying to figure it out
The way those words left your mouthI feel broken, shattered and blueAnd it's all because of youAnd I'm trying, trying to figure it out
Džeinas sirds stāvoklis saskanēja ar dziesmas vārdiem. Arī draugi ar raižu pilnu skatienu raudzījās salauztajā meitenē.
If this is love
ESTÁS LEYENDO
Kopā ar likteni ✔
RomanceMeant to be with. Džeina Fostere ir parasta meitene, kura ilgojas pēc mīlestības, kura aizrauj elpu un nogāž no kājām, liekot sirdij sisties straujāk un vēderā dejot taureņiem. Grāmata aizvedīs ceļojumā no pašiem pirmsākumiem, līdz tagadnei. Ejot...