...............HATIRLATMAA~~~~~~
Bangchan: Hava bayağı kararmış,saatte geç oldu izin ver seni bırakayım?
Mi cha: Olmaz cidden. Hem sevgilin kızar boşver ben giderim.
Bangchan: Sen istedin 😈😈
~~
Bir anda kendimi Bangchan'ın kucakları arasında buldum. İnanamıyordum..Mi cha: Yaaa!! Bırak beni lütfen,sevgilin görse hiç hoşnut olmaz bu durumdan bıraksana yaa!
Bangchan: 1 beni dinleseydin 2 hava karanlık 3 sus ve adresini ver.
Mi cha: Ya sana ne oluyor ya amanyak mısın nesin. Ya şizofreeeeen asla adresimi vermemmm indiiir beniiiiiiiiiiii . Babam görse seni paralar Babaaaağ, feliiiixğğ yardığmm edin!
Bangchan: Baban da Felix de yok burda,alt tarafı evine bırakacağım,bayağı uzattın ya sen!
Mi cha: İstemiyorum bırakmanı
Bangchan: Zaten bırakmayacagim ki.
Mi cha: O anlamda bırakmak değil, ben eve bırakmanı kastetmiştim bırakma beni eve . Şimdi indir beni
Bangchan: Peki ne halin varsa gör.
Beni indirmişti ama indirmez olaydı resmen kral götüm acıdı, çöp atar gibi attı beni yere... Allah'ım lütfen kuyruk kemiğim kırılmamış olsun..
Bangchan: Duyuyorum seni :€
Mi cha: Duy duy! İnsan öyle mi bırakır şizofren,amanyak,salak,beyin özürlüsü,problemli.
Bangchan:Hop hop! İlk günden seninle çekecegimiz var.
Mi cha: Derken??
Bangchan: Anlamazsın.
Bangchan: Geliyorsan gel,gelmiyorsan gidiyorum.
Mi cha: Git.
Offf salak mı ne yaa oysaki otobüste iken hiç böyle değildii.. Oha gerçekten gidiyor saat çok geç oldu ne yapacağım ben. Annemden babamdan fena azar işiteceğim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sonunda eve gelebilmiştim. Annemden ve babamdan büyük bir azar işittikten sonra odama çıkıp harika ötesi sünger bob pijamalarımı giyip,telefonumu kurcalamaya koyuldum..Uykum gelmiyordu. Saat'in çok geç olduğuna vardığımda uyuyacaktım ki bir mesaj sesi geldiğini gördüm.
Gizli numara: Selam bebeğim!
01:54
Mi cha: Sende kimsin!?
01:55
Gizli numara: Iğhm.. Gizli sapığın desem?
01:57
Mi cha: Allah'ım ne kadar işsizsiniz,işiniz gücünüz yok boş yapıyorsunuz.
02:00
*Gizli numara adlı
kullanıcıyı engellediniz.*Off cidden şöyle mesajlar almaktan bıktım. İnsanları gecenin köründe rahatsız edip,kendi kendilerine "cringe" bir tavırla yazıyorlar. Çok saçmalar..
Herneyse telefonumu yan tarafa koyup uyumaya çalıştım.
Okuyordum ama biraz ara vermiştim ve iş bakmak istiyordum kendime. Bu yüzden erken uyuyup yarın kendime iyi bir iş bulacaktım...Sabah olunca....
Zar zor yataktan kalktım, herkese "Günaydın" deyip,kahvaltı yaptım. Anneme iş bakmaya gideceğimi ve Felix'in de yardımıyla bir işe girecegimi söyledim. Annem de onayladı.
Odama çıkıp siyah kısa etek ve üstüme beyaz kırmızı bir t-shirt giyerek, beni evimin önünde bekleyen Felix'e sarılıp biraz sohbet etmeye koyulduk.
Felix: Dün seni yalnız bıraktığım için üzgünüm.Bangchan istedi ben de kabul ettim.
Mi cha: Anladım.Hayır,üzülmene gerek yok :)
Felix: Bu arada Chan ile Lara ayrılmış.
Mi cha: hıı anladım niye ki?
Felix: Ne bileyim ya ben. Neyse sen ne tür bir iş istiyordun?
Mi cha: Valla iş olsun, ne oluyorsa olsun yani.
Felix: ÖÇJŞXHŞAŽWWİÖDXS
Mi cha: Ne gülüyorsun ya. Sanki komik bir şey dedim.
Felix: KOMİK.
Mi cha: Kaybol.
Felix: Taam apla taam .
Uyarı: Sizi bölmek istemezdim de arkadaşlar Bangchan'ı Chan diye de yazabilirim aynı sonuçta.
~Felix ile sokaklarda sürünüyorduk. Yok arkadaş iş falan yok :(
Mi cha: Oooffff
Felix: Yok knk bu böyle olmayacak benim bir fikrim var.
Mi cha: Neymiş o fikrin?