chapter 17.

828 35 0
                                    

Dimineața asta era normală. Fără atingeri și îmbrățișări. Când m-am trezit nu Yoongi nu era lângă mine.

Ciudat.

Deobicei mă aștepta până mă trezeam dar de data aceasta văd ca nu.

M-am ridicat din pat abea atuncea observând ca nu eram îmbrăcată cu hainele de ieri. Eram intr-o cămașă albă și lungă, probabil cămașa lui și... Atât. Parul meu era în toate părțile. Adică ne pieptănat, deranjat și amestecat.

Am coborât jos în bucătărie gândindu-mă că poate își mănâncă micul-dejun fără mine. Nesimtitul naibii. Măsa nu l-o aducat prea bine.

Deschid ușa de la bucătărie și nu văd le nimeni. Eram numai eu singură în casă.

La un moment dat aud ușa de la baie că se deschide. "Aha" Îmi spun în gând. Ies din bucătărie îndreptându-mă spre baie.

Ghici ce, avea doar un prosop în jurul taliei. Minunat, acum ne uitam unul la celălalt. Dintr-o dată sparge liniștea.

- Trebuie să merg la muncă în câteva minute. Stai cu Tae azi.

"Cine mai e și ăla?"

- E un coleg de al meu, continuă el, o să stai cu el azi.

Scurt și la subiect.

Nu durează mult ca vine și Tae ăsta. Mă salută apoi se așează pe canapea și eu lângă el.

- Nu durează mult, promit. Zice Yoongi de pe hol apoi aud ușa că se închide.

Daddy's girl [Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum