BÖLÜM 6 "YANLIŞ ANLAŞILMA"

979 38 17
                                    

•••••••••••••HATIRLATMAAA•••••••••••••

O sırada tam kapıyı tıktıklayacakken telefon konuşmaları duydum. Sanırım telefon ile konuşuyordu amaaaaaa...
.~

Kimseye çaktırmayıp,kafamı kapıya yasladım ve dinlemeye çalıştım. Merakımdan dolayı dinliyorum yoksa umrumda olmaz,ben de böyle birisiyim işte.

Boşuna dinliyorum,hiçbir şey anlamıyorum ki.

Bi anda kapı açılma sesi duydum. Ve tam çekilirken kapı açıldı ve bileğimi tutup hızlıca içeri çeken bir el gördüm. Daha sonra da kapıyı kapattı.

Chan: Sen benim telefon konuşmamı mı dinliyorsun?

Mi cha: N..ne hayır..

Chan: Kekelediğine göre kesin dinliyorsun. Yaptığın büyük bir hata Mi cha. Senden beklemezdim ilk günden.

Mi cha: Ö..özü..r dilerim cidden,bir daha olmayacak.

Ben geriye gittikçe o da daha da yaklaşmaya başlıyordu. Artık geri gide gide duvara yapıştım.

Sanırım aramızda 5 cm falan vardı nefes seslerini ve sıcaklığını hissedebiliyordum.

Mi cha: ya..k..laşm.a.aa

Chan: Niyeymiş o. İstediğimi yaparım.

Mi cha: Yapamazsın.

Chan: Beni görünce çok heycanlanıyorsun,sen bana aşıksın Mi cha.

Bunu söylerken hala aramızda 5 cm lik bir aralıkla söylüyordu.

Mi cha: Hiçte bile. Taş'a aşık olurum sana aşık olmam. Asla benlik değilsin. hem.. hem benim bir sevdiğim var.

Chan: Sevdiğinin olup olmamasını sormadım¿

Mi cha: Eğ..mm...

Biz hala o haldeyken içeri pat diye Felix girdi. Aman Allah'ım yanlış anlayacak.

Felix: Ow!.. yanlış zamanlama, Aishh...
Sorry chan,mi cha.

Felix pat diye içeri girip bu sözleri söyleyeceğine adım gibi emindim. O sırada Felix odadan dışarı çıktı ve bende kendimi Chan'dan kurtarıp direk Felix'in yanına gittim

Mi cha: Yaaa Felix! Sen yanlış anladın. Öyle bir şey yok ben de-

Felix: Tamam tamam knk ben anlayacağımı anladım ehehe. Başarılar ve mutluluklar. Ajjsjs

Mi cha: GEL LAN BURAYA.

Felix: Anaaa! Biri saçımı çekiyor

Mi cha: YEDİM SENİ FELİXXXX!

Biz iş yerinin bahçesinde Felix ile birbirimizi kovalayıp,mücadele verirken,Chan da bizim o halimize biraz uzak biraz da yakından izleyip tatlı tatlı sırıtıyordu.

Ben az önce ne dedim¿

Hayır asla tatlı tatlı diye bir şey demedim.Öyle ağzımdan çıkıvermiş.

Chan: Sabahtan beri ne yapıyorsunuz siz?

Felix: OOOOO ENİŞTEEE!

Chan&Mi cha: FELİİİİİX!

Felix: Uwuuu~ bir de aynı anda cevap veriyorlar şirin şeyler.

Mi cha: Ş..ey. ben şu an çıkabilir miyim? Biraz işlerim var bir daha erken çıkmam.

Chan: Peki çık. Görüşürüz

Mi cha: Görüşürüüüzz.

Chan bizim yanımızdan ayrıldıktan sonra ben de Felix'e döndüm ve onun kulağından çekip kendimle sürükledim,iş yerinden çıkarttım.

Felix:A...ağg. kull.aa..ğğ..ığhmm ac..ıyooo..

Mi cha: Sen dur daha çok acıyacak. Sen niye bir yerlerinden bir şeyler uydurup Chan'ın yanında saçma şeyler söylüyorsun!?

Felix: Yaa valla gözüme öyle hitap ettiniz. Açık sözlüyümdür. Ama bir daha olmayacak :)

Mi cha: Umarım bir daha olmaz. Olmasın da.

Felix ile biraz yürüdükten sonra beni evime bıraktı kendisine sarıldıktan sonra eve girdim ve salondan annemin sesleri yankılanıyordu.

Unutanlar için Jes, Mi cha'nın annesinin ismi.

Jes: KIZIIIM BURAYAAA GEELL ...

BU BÖLÜM BİRAZ İYİ OLDU SANKİ.AKIŞINA GÖRE YAZDİM. UMARIM KEYİFLİ OLMUŞTUR. BEN YAZARKEN EĞLENİYORUM :)

Do I? I do not know. ~Bangchan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin