Tanıtım:
Karlos: Ferdi ve Yarenle aynı evde kalıyoruz. Her gece başka bir kızla birlikte oluyorum. Yani anlayacağınız evr sürekli kız getiriyorum. Ama Allah'tan herkesin kendine ait bir odası var. Kandemir abi Bahadırla ayrı bir evde kalıyor. Ama arada sırada bizi yoklamaya geliyor. Geçinmemiz için bize para veriyor. Genelde Ferdiyle ben küçük işler yapıyoruz. Bu küçük işlerden sağladığımız kazanç bize bir iki hafta yetiyor. İdare ediyoruz yani. Ama son günlerde biraz tuhafım. Birlikte olduğum kızların hiç birine gerçekten aşık değilim. Zaten hepsi orospu.. Ama aynı evde yaşadığımız ve can dostum Ferdi'nin kardeşi olan Yaren beni son günlerde etkiliyor. Nedenini bilmiyorum. Ferdiyle biz yetimhaneden kaçtığımızda sekiz yaşındaydık. Yaren ise o zaman beş yaşındaydı. Ben onun abisi gibiyim. Ama dediğim gibi son günlerde kafam karışık. Zaten Yarene aşık olsam bule ne değişecek ki ? Ferdi asla izin vermez. Helede benim gibi uçkurusuna sahip çıkamayan bir adama kardeşini layık görmez.
Yaren: Yetimhaneden kaçtığımızda ben beş yaşındaydım. O gün bugündür abim ve can dostu Karlos abiyle ( uymuyor ama mecbur abi demeliyim ) yaşayıp gidiyoruz. Kandemir abi bize sahip çıkmıştı. Ama şimdi onunla ayrı yaşıyoruz. Karlos abiye... Of !! İçimden ona abi demek gelmiyor ki... Karlosa beş yaşından beri aşığım. Ama o bunun farkında bile değil. O kadar yakışıklı ki bütün kızlar onun peşinde. Her gece farklı bir kızla eve geliyor. Sinir oluyorum onu bir kızla görünce. Hemen odama çekiliyorum daha fazla o iğrenç görüntüyü görmemek için. Karlos'a olan duygularımı abim bir öğrense beni keser. Hemde kıtır kıtır... Of ne yapıcam ben ??
Evet arkadaşlar yeni bir kurguyla karşınızdayım. Umarım yeni kurguyu , konusunu beğenmişsinizdir ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk ( KarYar )
RomanceBir erkek ve bir kız. Her gün baska bir kızla birlikte olurken can arkadaşının kız kardeşine aslında çok gizli duygular saklamak ya da abisinin en yakın arkadaşına asık opmak nasil bir şey ? Okuyun ve görün...