חג המולד אצל משפחת קים

104 9 2
                                    

אחות של ג'ין הייתה נחמדה להפליא ובעלה היה חביב...

ג'ין ונאמג'ון נסעו לאינצ'ון כמו שתכננו כדי לפגוש את המשפחה של ג'ין לחג המולד, או יותר נכון את אחותו ובעלה.

בזמן שג'ין היה אצל אחותו בחופשת הקיץ הוא גילה שאחותו בהריון עם בת, עכשיו אחרי שעברו חמישה חודשים הבטן של אחותו כבר קיבלה נפח יחסית מלא, רוב הזמן היא ישבה על הספה בזמן שבעלה עשה את ההכנות לארוחת הערב.

כשסוקג'ין ונאמג'ון הגיעו לביתם באינצ'ון מי שקיבל אותם בדלת היה הבעל, "סוק-ג'ה יושבת בסלון, אתם מוזמנים להצטרף אליה, אני אכין תה," הוא אמר.

"תודה רבה," ג'ין אמר והוא ונאמג'ון נכנסו לבית הצנוע, ג'ין הלך ישר לעזור בהכנת ארוחת הערב בזמן שנאמג'ון הצטרף לסוק-ג'ה בסלון.

נאמג'ון לחץ את ידה של אחותו הגדולה של בן זוגו שישבה על קורסה נוחה למראה ונראתה מאושרת יותר ממה שהיה נראה, "נעים מאוד להכיר אותך קים נאמג'ון," היא אמרה לו.

"את יכולה לקרוא לי נאמג'ון," הוא אמר והתיישב מולה על הספה.

"אתה יכול לקרוא לי נונה, לא הכפת לי," היא חייכה אליו, "ג'יני סיפר לי איך נפגשתם."

"כן, זה היה ביום שבו חזרתי מעבודה שקשורה לבית ספר כאן קרוב," נאמג'ון אמר.

"כך שמעתי, אני שמחה שהוא הכיר אותך, הוא נראה שמח יותר."

"הוא לא היה שמח לפני כן?"

"הוא היה מרוחק קצת, כן היו לו חברים אחרים אבל מעולם לא בן זוג שנשאר איתו כמו שאתה נשארת איתו," היא אמרה.

"אני שמח כל יום שאני איתו ואין לי אף רצון לעזוב, הוא שונה מאנשים אחרים שהכרתי אני אוהב את זה בו."

"אתה כזה חמוד אתה יודע?"

"תודה," הוא הסתכל על ידיו, זה רק אתם בחג?" נאמג'ון שאל.

"לרוב לא, טאהיונג מצטרף אלינו לארוחת ערב אבל הוא כתב שהוא יהיה בבוסאן עם בן זוגו לחג."

"אני מבין, הוא לא חוגג עם הוריו?"

"הוריו בחו"ל בחג בגלל שחג המולד הוא יום השנה שלהם."

נאמג'ון הנהן.


בארוחת הערב היה מאוד נחמד ונעים, האוכל של בעלה של סוק-ג'ה לא היה רע, בכלל לא, למרות שג'ין כל פעם אמר שהוא יכול לבשל יותר טעים מזה אבל את זה הוא אמר רק לנאמג'ון שישב לידו וצחקק לעצמו מההצהרות של בן זוגו.

הם לא חשבו שזה מה שיקרה אבל הם נשארו לישון לילה בבית המארחים, בבוקר אפילו היתה פתיחת מתנות, נאמג'ון וג'ין לא חשבו להביא את המתנות שלהם אחד לשני, ג'ין הביא מתנה לאחותו ובעלה שזאת הייתה מתנה לילדה שבדרך וסט של כלי תה חדשים.

נאמג'ון בעצמו קיבל בתנה מהזוג והרגיש רע קצת שלא הביא להם משהו, אך הם אמרו שזה בסדר.


באותו הערב ג'ין ונאמג'ון נפגשו בדירה של ג'ין לסרט חג המולד ונישנושים עם כירבולים, אבל לפני הם נתנו אחד לשני מתנות, ג'ין היה הראשון לתת לנאמג'ון את המתנה שלו, המתנה הייתה סווטשרים זהים, "זה לא הרבה אבל רציתי שנתאים בינינו משהו."

כשהם הגיעו למתנה של נאמג'ון לג'ין, נאמג'ון הוציא קופסה קטנה ונתן אותה לבן זוגו, הנה עוד משהו להתאים בינינו, כשג'ין פתח את הקופסה היו בה שני טבעות הבטחה, עם פתק קטן שנאמג'ון כתב, "ככה לא נרגיש רחוקים, ככה אני מבטיח לך שאני תמיד אהיה קרוב גם אם אני רחוק, חג מולד שמח."

ג'ין הסתכל על בן זוגו בעיניים גדולות, "תודה ג'וני," נאמג'ון לקח טבעת אחת ושם אותה על אצבעו של ג'ין וג'ין עשה אותו הדבר לג'ון.

אחרי זה הם שמו את הסרט מכורבלים על הספה.


____________________________

חג חנוכה שמח וחג מולד שמח לכולם

חיים בסיאול (נאמג'ין)Where stories live. Discover now